ביום חתונתו, במקום לנוח ולהתרגש מהיום החגיגי, ניפגש אסף אטדגי עם אורלי מירקין לשיחה בארבע עיניים. בימים אלה אטדגי מככב בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון 2016", שם הוא יושב בפאנל השיפוט על תקן השופט המומחה לזמר מזרחי, וכשמדברים על הז'אנר המסולסל, אי אפשר להתעלם מסאגת גלגל"צ ומירי רגב, ולאטדגי יש הרבה מה לומר בנושא.

"אני לא תומך במירי רגב כמירי רגב, אני תומך ברעיון", ניסה להסביר אטגי מה עמד מאחורי הפוסטים שהעלה לאחרונה, והתייצבותו מאחורי המחאה נגד גלגל"צ שכבר שנים נחשבת התחנה למושמעת ביותר במדינה אך קולות רבים בעולם התקשורת טוענים שהמשחק מכור. "אם גלגל"צ מקבלת את הכסף מהמדינה, כלומר ממני, היא תשרת אותי בדיוק כמו שהיא משרתת את האחרים", קובע אטדגי.

לאחרונה, מניין הזמרים והזמרות המזרחיים עלה משמעותית ב"תחנה של המדינה" לצד הזמרים הגדולים כמו אייל גולן ושרית חדד, שתמיד כיכבו במצעדים. למרות זאת, אטדגי עדיין לא מרוצה: "זה רק עלה תאנה, הרבה מוסיקה טובה לא נכנסת לגלג"צ", וכמובן שיש לו גם הצעה לשינוי: "אני רוצה שגלגל"צ תינעל, תפתח מחדש, ותמכור פרסומות, שיהיו גיבורים, ואז נראה אם היא לא תשדר שירים במזרחית".

עוד ב"אנשים":

"אנשים"- רביעי, חמישי ושבת ב-18:50