עדן סבן נכנסה לחיינו לפני קצת יותר משלושה חודשים כשבחרה להכנס לבית "האח הגדול", וכבר בתעודת הזהות שלה סיפרה כי בעבר ניהלה מערכת יחסים עם אישה והשתיים חיו ביחד קצת יותר משנה.

היום, סבן מנהלת זוגיות פוטוגנית ויציבה עם אנדל קבדה, אותו הכירה בבית המפורסם. השניים, שהודחו יחדיו מהתכנית, מצליחים לשמור על עצמם תחת אור הזרקורים ומפזרים יופי ואהבה בכל הזדמנות אפשרית.

בראיון שהעניקה סבן לתכנית "אנשים" שתשודר הערב בשעה 18:50, סיפרה הדיירת לשעבר לרתם איזק על ההתנסות שהייתה לה עם אישה. "היה לי חבר מאשדוד שהיה בארון והייתי יוצאת איתו למסיבות גייז", סיפרה סבן. "ראיתי אותה שם לראשונה והתחלנו לפתח שיחה. זה הפך לדיבור יומיומי, משם לפגישה ופשוט נבנה", הרחיבה.

 "אני בנאדם שמאוד פתוח בראש", המשיכה. "כשמגיע משהו שבגלל מוסכמות חברתית כמו 'זה מאוד רע ללכת עם אישה, את לסבית', אז לא התייחסתי לזה בכלל. באותו רגע זה היה נראה לי נכון, אז עפתי על זה".

כולם ידעו שאתן יוצאות? אמא ידעה?

"אמא ידעה. לא פרסמתי וצהלתי פה באשדוד שאני יוצאת עם אישה. מי שהיה צריך לדעת ידע, הייתי איתה שנה וזאת הייתה שנה מאוד מדהימה ואני לא מתביישת בזה, זה נתן לי זווית אחרת לחיים שלי. זה פתח אותי לעוד משהו. וזה בעצם היה לפני שהתנסיתי עם גברים. זו הייתה החוויה המינית הראשונה שלי". יו גו גירל!

Polaroids

A post shared by Eden Saban (@edense) on

Friday feels @liman_artwear

A post shared by Eden Saban (@edense) on

mako סלבס בפייסבוקבטוויטר ובאינסטגרם