השאלה שגרמה לחבר הכנסת אלעזר שטרן לפוצץ ריאיון: הערב יתיישב הפוליטיקאי מול מצלמות "אנשים" ויתבקש להתייחס לשתי הפרשות השונות ששמו נקשר בהן. הראשונה, הדברים שהטיח בשרה מירי רגב בנובמבר 2018 מעל דוכן הכנסת, כשהתייחס לקריירה הצבאית שלה: "את יודעת שאני יודע איך התקדמת. לא כדאי".

השנייה, הסערה שעורר בעקבות ריאיון שנתן לגולן יוכפז וענת דוידוב, כשהעיד על גישתו לתלונות אנונימיות בנושא הטרדות מיניות בזמן שכיהן כראש אכ"א. "קיבלת לידך מכתבים אנונימיים מהסוג הזה?", נשאל שטרן והשיב: "כן, קיבלתי. המגרסה עבדה מהר מאוד".

הערב ב"אנשים" (שני, אחרי "לילה טוב עם גיא פינס", ערוץ 12) טוען חבר יש עתיד: "אם יש אחת שהתעלמתי - לא שנגעתי בה, לא שאמרתי לה משהו - שהתעלמתי מתלונה שלה, שתקום. כל המדינה שמעה את זה. אף אחת לא קמה".

קמו שתיים. הן משקרות?
"ברור. חד משמעית. זה בבית משפט".

בשלב הזה איבד שטרן את סבלנותו ולא הסכים להמשיך בריאיון: "זה לא קרה עם אחרים, שבאתם להציע למישהו תוכנית 'אנשים' ולא נהייתה. לא תהיה תוכנית 'אנשים'. אתה רוצה לדבר על זה? אני מוכן לדבר על זה, אבל מכיוון שלא יהיה לך נעים מה שאני אגיד, לא רוצה טלוויזיה. נגמר הריאיון. עכשיו הוא נגמר. שמעת מה אמרתי לך? אני לא רוצה. זה נהדר שאני מארח אתכם, כשתסגור את המצלמות אתה תדבר כמה שאתה רוצה. אני יכול לעשות לך עוד כוס קפה, עוד שלוש כוסות קפה וזהו - לא תהיה תוכנית 'אנשים'. לא תהיה תוכנית".