לראשונה מאז תכנית הספיישל של "ארץ נהדרת" ששודרה השבוע, פאולה רוזנברג מגיבה על החיקוי הנועז שעשו לה ולבעלה ליאון רוזנברג. בראיון לתכנית "אנשים בלילה" היא אומרת: "בחלומות הכי פרועים שלי לא דמיינתי שיחקו אותי בארץ נהדרת", ומוסיפה: "עלמה גאונה, היא עלתה על ניואנסים שכל המשפחה שלי צוחקת עליי כבר שנים, הביאה לנו הרבה חומר לצחוקים".

חיים אתגר, מי שניהל את הראיון עם פאולה לא הצליח להחזיק את עצמו והעלה בפניה את השאלה המסקרנת מכל - האם כפי שמציג החיקוי, יכול להיות שהיא טיפה שתלטנית עם בעלה ליאון? בתשובה שלה פאולה מניחה לרגע את הצחוק בצד ומעניקה לעניין פרשנות שהיא גם נקודה למחשבה: "אני חושבת שבכל פעם שיש אשה שהיא חזקה, דעתנית, שלא חוששת לבטא את עצמה ובפריים גם בן הזוג שלה נמצא, אז גם אם הוא חזק תמיד אומרים שהיא שתלטנית. אבל אם הגבר חזק ודומיננטי אז זה מקובל ורגיל". 

למקרה שחששתם שהחיקוי (שבהחלט מוציא את ליאון כגבר קטן ומפוחד) עלול לפגוע בתדמית הגברית שלו או ביחסים בין השניים, פאולה מבהירה: "ליאון ואני לא בתחרות". ואם זה לא מספיק, ליאון בעצמו העלה תגובה רשמית בעמוד הפייסבוק שלו, שם כתב שהחיקוי ב"ארץ נהדרת" היה מכת מצלתיים לאגו, ואפילו הוסיף בחצי קריצה כי הנורא מכל זה שזה קצת נכון.

הרבה שואלים אותי היום איך אני מרגיש אחרי החיקוי בארץ נהדרת, אז הנה התשובה: מכת מצילתיים לאגו. למה? כי מצד אחד זו מחמאה א...

Posted by Lion Rosenberg on Tuesday, October 20, 2015

"אנשים בלילה": ד'-ה', 23:00