בגיל 63, עדנה לב מי שהייתה בשנות ה-70 אחת הזמרות המצליחות בישראל וניהלה קריירה מרשימה בארצות הברית, חיה היום בדירה שכורה בגבעתיים, ונאבקת כדי לשרוד.

לב נולדה ב-1950 בחיפה ליחיאלה ואליהו, זכרונו לברכה, שניהלו משרד נדלן משפחתי. ולה אח אחד גדול. כבר בבית ספר היסודי בקע מגרונה הקול שעתיד לכבוש את המדינה, ועוד לפני הגיוס, הייתה כוכבת. אלבום הבכורה שלה היה להצלחה ואחרי שירות כסולנית בלהקת פיקוד צפון זכתה ב-1972 בתואר זמרת השנה.

בשיא ההצלחה עברה עדנה לב לארצות הברית, וגם שם המדיכה לשגשג. היא ניהלה מספר מערכות יחסים מתוקשרות, וב-1991 התחתנה לב בשלישית, הפעם עם המפיק יורם גלובוס. מערכת היחסים הזו תמה אחרי חצי שנה בלבד ואחריה התחתנה גיסתה של לב, לאה, עם גלובוס- עניין שזכה לכיסוי נרחב וסנסציוני במדורי הרכילות. 

אחרי הגירושין היא שבה לישראל כאישה אמידה כשבבעלותה דירה וחסכונות. אבל  בארץ התקשתה לשחזר את ההצלחה המקצועית והכסף הפסיק לזרום.

לב המשיכה לנהל חיים פזרניים עד שנאלצה למכור את דירת מגוריה במרכז תל אביב והפרנסה הפכה לקושי מרכזי, זאת בנוסף לקשיים הנפשיים שבאו בעקבותיו, וכללו התמוטטות עצבים וניסיון התאבדות, ולהסתבכויות עם החוק.

אחרי כל מה שעברה, לב מבקשת להזכיר שהיא עדיין יודעת לשיר, וכל מה שהיא מצריכה מאיתנו הקהל, זו במה: "אני מרוצה כי אני בריאה, מחייכת, טוב לי ושקט לי. אין לי עליות ואין לי נפילות", אומרת עדנה לב, "אבל נושא העבודה הוא קשה. הקושי בפרנסה  הוא על הפרק".  אז ממה חיים? "הופעות לעיתים רחוקות, פה ושם. קצת בתי אבות, מבחינה הכלכלית המצב לא קל. אני מכירה מגדלי שן ורולס רויסים ומטוסים פרטיים. כל החיים שלי השתנו".

"אנשים", א'-ג', 18:50