החל מהערב דרור גלוברמן ואפרת אברמוב בתכנית דוקומנטרית חדשה - "אנשים". התכנית, שתשודר פעמיים בשבוע בימי רביעי וחמישי, תלווה את האנשים הכי מדוברים באותו יום ובאותו שבוע, ותביא את הסיפורים מזווית אחרת.

כתבי התכנית ילוו את האנשים שמייצרים סביבם את הדיבור והעניין בחברה, בתרבות, בעסקים, בספורט, בפוליטיקה ובבידור, ויגלו דברים שלא ידעתם עליהם. בצוות התכנית הכתבים: דני ענבר, חיים אתגר, מאיה אילני, לירון שמם, אורלי מירקין, רוני מרגלית וערן סוויסה.

אפרת ודרור - אנשים (יח``צ: אלדד רפאלי)
אברמוב וגלוברמן. יכניסו זווית חדשה לסיפורים | יח``צ: אלדד רפאלי
על המגישים:

דרור גלוברמן עזב לא מכבר את חברת החדשות והצטרף ל"קסטינה תקשורת" שם הוא יערוך ויגיש פרויקטים שונים המיועדים לשידור ב"קשת". כמו כן צפוי גלוברמן להתחיל בקרוב את תפקידו כעורך ראשי לתחום הדיגיטל וההייטק ב-mako. גלוברמן הצטרף לחברת החדשות בשנת 2009 ככתב לענייני טכנולוגיה ותרבות וכמגיש מבזקים. בנוסף, הגיש במסגרת התכנית "6 עם" פינה יומית שהוקדשה לאינטרנט וטכנולוגיה. ב-2010 הגיש גלוברמן את התכנית "לידיעת הגולשים" שהופקה ע"י חברת החדשות של ערוץ 2 עבור "קשת". לפני הצטרפותו לחברת החדשות עבד גלוברמן במעריב כ-10 שנים ככתב וכעורך המגזין "עסקים שישי".

אפרת אברמוב הצטרפה לערוץ "ביפ" ב-2007, כמגישת תכנית הסאטירה "מהדורה מוגבלת" יחד עם דודו ארז ששודרה במשך 5 עונות. ב-2009, עם עליית "האח הגדול" בקשת, הגישה אברמוב את "האחות הקטנה" בביפ, תוכנית פרשנות קומית לנעשה בבית. התוכנית שודרה במשך 3 עונות והייתה מועמדת לפרס האקדמיה. ב-2010 הובילה אברמוב בביפ את תוכנית הטיולים המוקומנטארית "אפרת עושה את ישראל" ואת "יאללה נקסט" לצידו של אבי אטינגר.

עורכת :שלומית אברהם
בית הפקה: קסטינה תקשורת

אנשים. יום רביעי וחמישי, ב-18:50