>> רוצים לפרסם את העסק שלכם? עכשיו יש לכם הזדמנות

מחפשים דירה במשך חודשים ולא מוצאים? רוצים למכור את הדירה שלכם ללא הצלחה? אתר סיטי וול עשוי לעזור לכם לעשות את זה כמו שצריך. את הלוח החברתי למכירת והשכרת דירות הקימו מיכל כהן וגלעד איילון לפני כשנה, כלוח שמשלב פלטפורמה קיימת של לוח אינטרנטית עם רשת חברתית.

"רציתי למצוא דירה בדרך שונה ממה שהיה נהוג עד אז, ואז החל להתפתח עניין הפייסבוק והקבוצות. זה נראה לי פלטפורמה הרבה יותר טובה לחיפוש דירה מאשר הלוחות שהיו קיימים עד אז. פתחתי קבוצה ולא ידעתי מה יהיה איתה. זמן קצר אחר-כך הבנתי שצריך לקחת את הקבוצה צעד קדימה".

למעלה מ-150,000 חברים בפייסבוק

כך הכירה את איילון, שחי ונושם את עולם האינטרנט ב-12 השנים האחרונות. "ניהלתי אתרים של לוחות ודרושים והבנתי שחלק מאותה זירה עברה לתחום של רשתות חברתיות ופייסבוק. יש פה תעשייה שלמה שלא שמנו לב אליה, שהייתה מתחת לרדאר שלנו".

אז איך יוצאים לדרך? "כמובן היינו צריכים מימון והצענו את הרעיון למשקיעים פוטנציאלים. בשלב הראשון זה כלל מצגת ותכנית עסקית ובשלב הבא התבקשנו להציג כניסה של גולשים וגם מודעות. לשמחתי אנשים רבים נכנסו ללוח והעלו מודעות".

כיום, באתר 4 עובדים ולמעלה מ-150,000 גולשים בו בכל חודש. כמו כן, באתר כ-7,000 מודעות ו-150,000 חברים בפייסבוק. סוד ההצלחה של החברה לפי איילון הוא בחדשנות. "לקחת משהו שלא היה קיים עד אותו היום. זה בעצם הדור הבא של תחום הלוחות: שילוב של לוח עם רשת חברתית".

ומהי השאיפה? "לתת את המוצר הכי טוב בזירה של קונים ומוכרים. להגיע לכמה שיותר לקוחות בארץ וגם לפרוץ לשוק הבינלאומי".