קשה לומר שהחיים עברו חלק לאביבה תבורי, אבל לאחרונה נראה שהיא דווקא פורחת. מי מוכרת לנו כאמו של בן-אל תבורי וגרושתו של שימי תבורי, חוזרת לאור הזרקורים כבת זוגו של ערן ברנע איתו הצטלמה לריאליטי זוגי חדש (ואפילו כבר הספיקה להיפרד ממנו) וגם כמתמודדת סולו (תרתי משמע) בריאליטי "רוצה להיות זמרת" שמשודר בערוץ 24.

כידוע, מאז שנישא שימי תבורי ליהודית באומן לפני כשנה, המשפחה המפורסמת מספקת לא מעט אקשן וכותרות. זה התחיל בטענות מצד ילדיו של תבורי כי באומן משתלטת על חייו ואף מכשפת אותו, התפוצץ לכדי קרע ונתק מוחלט בין שימי לילדים, פוסטים מרומזים והתבטאויות שונות שהוציאו את הכביסה המלוכלכת החוצה ואפילו התווספה אחות אובדת למשפחה (שאולי בגללה כל הרומן-בלאגן הזה התחיל).

בראיון שהעניקה לתוכנית "אנשים" וישודר הערב בשעה 18:50, אביבה תבורי משתפת בחוסר האמונה שהייתה לה בבן-אל, בדרכו להיות הכוכב הכי גדול במדינה ובדעתה על הסכסוך המשפחתי המוחצן והכביסה המלוכלכת של משפחת תבורי.

את לא האמנת בבן אל באיזשהו שלב.

"לא האמנתי בו. יש אנשים עם קול פי שמונה יותר טוב מהבן שלי ולא מצליחים ככה, זה עניין של מזל ומומנטום ובן אל. אלוהים רצה ככה. הוא יצא אנטיתזה של אבא שלו, כי אבא שלו במקום שלו היה הולך ומבלה ומסבאות ואלכוהול ונשים, אני לא רואה אותו מתהולל, לא נשים, לא שותה, הוא יצא ממש ההיפך".

את רואה אותו מתחתן בקרוב?

"דווקא נראה לי שכן, למרות שאני אומרת לו כל הזמן תעשה את זה כשתהיה בטוח ומוכן כדי שתדע שעושים את זה עם אחת".

בהמשך הריאיון מוסיפה אביבה תבורי ומגיבה על השמועות כי שימי בגד בה עם באומן כבר בגלגול הראשון:

את הכרת אותה קודם?

"אף פעם לא".

כי בעצם אומרים שהרומן ביניהם שנולדה ממנו בת היה כשהוא היה נשוי לך.

"את רואה שהוא בגד? פוגשים אותי אנשים בסופר, איפה לא?, 'היא כישפה אותו? היא כישפה אותו?', תקשיבי אם יש כישוף כזה, אני רוצה אותו. איך עושים אותם כאלה? כמה שרציתי לעשות אותם כאלה בסוף הם יוצאים נקמנים ולוקחים אותי למשטרות".

הריאיון המלא הערב, ב-18:50, בתכנית "אנשים".