"אני לא מאוזן, יש ימים מאוד קשים, מאוד מתסכלים", מנפץ אסי עזר את האשליה שהשנתיים הטובות בקריירה שלו הסירו ממנו את כל החרדות. כן, נדמה שבזמן האחרון אי אפשר להתחמק מפרצופו של אסי עזר על המסך - מנחה ב"אח הגדול" וב"כוכב הבא", הסדרה שכתב - "להיות איתה" - זכתה לביקורות מפרגנות והצלחה מבחינת נתוני הרייטינג, ובהמשך הוא אף קיבל תכנית רדיו יומית. "ברגע שיש לך משהו טוב ביד אתה נורא מפחד לאבד אותו, או שאתה הורס אותו בלי להתכוון", הוא אומר ובהמשך מסביר: "יכול להיות שאני עושה את טעות חיי ומעמיס על הצופים יותר מדי ממני", הוא חושש.

"יש לי מעין חרדה כזאת שמובילה לי את החיים – שלא יהיה כסף, שייגמר הכל", הוא מסביר את האמביציה המטורפת שלו ואת חוסר המנוחה. "אני לא אהיה ארז טל לעולם, אני לא אצליח להחזיק מעמד כל כך הרבה שנים בלעשות טלוויזיה", הוא אומר, "יש את הקלישאה שאומרת שלהגיע למעלה זה קל ולהישאר שם זה קשה מאוד, וזה נכון. ההצלחה היא המקור לבעיות".

>> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק

אסי עזר - מתוך אינסטגרם (צילום: אסי עזר, אינסטגרם/צילום מסך)
זה לנצח | צילום: אסי עזר, אינסטגרם/צילום מסך
גם בפן הזוגי נדמה שאסי עזר נמצא בשיא. לפני שנתיים וחצי הוא פגש את אלברט אסקולה במהלך הופעה של מדונה בברצלונה. השניים התאהבו ואחרי חודשים של יחסים בשלט רחוק, עבר אלברט לישראל: "אני מאוהב עד עמקי נשמתי, וזה מבחינתי לנצח", מספר עזר, "אנחנו עובדים קשה בשביל שהקשר הזה יצליח - המון שיחות, המון בדיקות של מה אנחנו מרגישים".

"אנשים" - ימים א'-ג' ב-18:50