"תקופה ארוכה לא ידעתי מי זאת יעל בר זוהר, תבינו אני לא רואה טלוויזיה, ואז אמרו לי שהיא נמצאת ושמחתי מאד. חוץ מזה היא גם ביישנית לא דיברה איתי תקופה ארוכה". כך מתאר יובל הכהן אשרוב את סיפור ההיכרות שלו עם אחת מהכוכבות הבולטות ביותר בתרבות הישראלית. למרות שרבים טרם נחשפו לשם יובל הכהן אשרוב, מסתבר שמדובר באיש העומד מאחורי מגמת ההתחזקות של דמויות רבות שכל ישראלי מכיר.

בראיון ל-"אנשים", חיים אתגר מנסה להבין כיצד נרקמה מעכת היחסים בינו לבין עשרות ידוענים שהפכו לתלמידיו, וחושף בפניו את הכינוי שדבק לו בקרב הציבור החילוני - "רב הסלבס". מהתגובה של הכהן אשרוב לגילוי הזה, אשר הסתכמה בחיוך מובך ובשאלה: "מה זה אומר?", אנחנו זוכים להבין קצת מסוד החיבור, שמתחיל בצניעות ופשטות שלא פוגשים מדי יום.

"איזה נזק יכול כבר יכול להיגרם מלשמוח לשיר ולרקוד"

אבל לא רק אל עצמו מתייחס הכהן אשרוב בענווה. כאשר הוא נשאל האם הם תלמידיו הידוענים פנו אליו והציגו את עצמם כאנשי תקשורת, הוא מציין שדבר כזה מעולם לא קרה ומוסיף: "הם אנשים מאד צנועים". חיים אתגר, שנחשף לא פעם גם לצד הפחות צנוע של ידועני הארץ, נפגש עם חלק מתלמידיו המפורסמים של הכהן אשרוב, כדי לבדוק האם לא מדובר בעוד טרנד ביצתי חולף, וכדי לשמוע מהם על השינוי הרוחני שעברו וכיצד זה השפיע על חייהם.

"הפכתי לאמא יותר טובה ולמדתי לאזן בין מה שחשוב לבין מה שלא", אומרת עדן הראל כשהיא מדברת על ההתקרבות שלה אל הדת. יעל בר זוהר מחזקת אותה כשהיא מתארת שינוי פנימי עמוק שעברה בעקבות השיעורים של הכהן אשרוב: "מה שהלימודים נותנים לי זה לשפר את הזוגיות שלי עם עצמי, איך להיות יותר טובה לעצמי ולסביבה, להורים שלי לילדים שלי, לבן הזוג". גם עודד מנשה מכריז על עצמו כתלמיד מסור של הכהן אשרוב, אך הוא מבקש להימנע ממה שעלול להישמע כמו הטפה ומדגיש: "אני לא מציע את זה לאף אחד, מי שלא רוצה שלא יעשה את זה, לנו זה עושה במקרה טוב".

 >> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק 

"אנשים"- א'-ג', 18:50