ימים ספורים אחרי שיצא מבית "האח הגדול", נראה כי חזי חיים מעכל סופית את האירועים האחרונים ואם תשאלו אותו שוב האם הוא מתכוון לחכות לעדן סבן, אנחנו מניחים שהוא היה משנה את התשובה שלו. 

אז למרות שחזי עדיין מביע תמיכה בעדן ואף נמצא בקשר קרוב עם המשפחה שלה, בכל מה שקשור לפן הרומנטי בחייו שמה של עדן בהחלט התפוגג החוצה ופינה את המקום לשמה של סוזן.

סוזן, ארוסתו לשעבר של חזי שממנה נפרד בנסיבות לא ברורות, עדיין מעסיקה את חזי כפי שסיפר לאורלי מירקין בראיון בתכנית "אנשים".

"אני לא יודע מה יוליד יום", סיפר חזי, "יכול להיות שמחר אני אטייל ברוטשילד ואני אתאהב באהבת חיי או שאם סוזן תרצה ויהיה קאמבק". "זה תלוי בסוזן החזרה שלכם?", שאלה מירקין ועל כך חזי השיב: "אני חושב שכן. אני מאוד רוצה. אני תמיד רציתי".

חזי חיים וסוזן, ינואר 2017 (צילום:  adomeitfilm, instagram)
תמיד רצה לחזור. סוזן וחזי | צילום: adomeitfilm, instagram

"לא דיברת ככה לפני שנכנסת לבית", אומרת מירקין. "אני אגיד לך מה", חזי מסביר, "כשהייתי שם, זה יותר התעצם לי אפילו וכשיצאתי קיבלתי ממנה תמיכה מאוד גדולה למרות מה שראתה. היא תמכה בי ואמרה שהייתי אני, עם כל הנתינה שלי והייתי מקסים ואני הבנתי מה קרה שם.

מאוד כאב לה לראות את זה, נקרע לה הלב לראות אותי עם מישהי. גם אם נגיד היא הייתה שומעת שאני מתחיל לצאת עם מישהי, זה פחות כואב. כשאת רואה את זה מול העיניים, מגע וזה, זה משהו שהיה קורע גם לי את הלב, הייתי מת".

לא דיברת ככה לפני שנכנסת לבית.

"אני אגיד לך מה, כשהייתי שם זה יותר התעצם לי אפילו וכשיצאתי קיבלתי ממנה תמיכה מאוד גדולה למרות מה שראתה. היא תמכה בי ואמרה שהיית אתה, עם כל הנתינה שלך והיית מקסים ואני הבנתי מה קרה שם. מאוד כאב לה לראות את זה, נקרע לה הלב לראות אותי עם מישהי. גם אם נגיד היא הייתה שומעת שאני מתחיל לצאת עם מישהי, זה פחות כואב, כשאת רואה את זה מול העיניים, מגע וזה, זה משהו שהיה קורע גם לי את הלב, הייתי מת".

 

הרומנטיקה בין חזי לעדן פורחת (צילום: מתוך האח הגדול 8 , שידורי קשת)
קרע לה את הלב. חזי ועדן | צילום: מתוך האח הגדול 8 , שידורי קשת

mako סלבס בפייסבוקבטוויטר ובאינסטגרם