באוגוסט הקרוב יחלפו שלוש שנים מאז אותו בוקר שבו השתנו חייה של משפחת גולדין ללא היכר. בנם, הדר, הוגדר כהרוג ב"צוק איתן" ומאז הם עומדים בראשו של מאבק מורכב להשבת גופתו. בראיון לדרור גלוברמן ב"אנשים", סיפרה אמו, לאה גולדין, על המפגשים עם ראש הממשלה לאורך השנים האחרונות. "אחרי שהוא הבטיח מתחלת הדרך, במספר לא מעט של מפגשים שבכל הסכם ועסקה באזור, תנאי מוקדם יהיה השבת החיילים, פתאום התהפך לו. כנראה יש אינטרסים אחרים". 

"הוא אמר לנו 'את רוצה לקחת על האחריות שלך טילים מעזה', הוא האשים את שמחה שהוא מתנהג כמו נועם שליט ואז הבנו שיש פה משבר. זה לא רק מאכזב זה להרוג אותנו עוד פעם, כל יום להרוג אותנו מחדש", הסבירה גולדין בקול חנוק. צפו בקטע מתוך הכתבה המלאה שששודרה הערב ב"אנשים".

ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה:

"ראש הממשלה נתניהו לא הבטיח לקשור בין החיילים לבין ההסכם עם טורקיה. רה"מ נתניהו נפגש עם בני משפחות באופן שוטף. בגדר זאת קיים רה"מ פגישות עיתיות עם בני משפחת גולדין בהן הועברו עדכונים באשר לפעילות המתבצעת ונדונו כיווני פעולה והצעות לפעולה, לרבות כאלו שהועלו ע"י המשפחה. השיח הינו תמיד פתוח ומתוך כבוד לכך לא נתייחס בפומבי לפרטים מתוך מפגשים אלו. ישראל רואה חשיבות בהפניית תשומת לב העולם לעובדה שחמאס מחזיק בגופות ואזרחים חפים מפשע ופועלת בזירה הבינ"ל לצורך זה. כחלק מפעילות זו יוצאות המשפחות לחו"ל, בארגון, תאום ומימון המדינה, למפגשים עם מקבלי החלטות וראשי ארגונים ומדינות. כך גם נסיעות מש׳ גולדין לארה"ב. רה"מ ונציגיו לנושא פועלים בכל זמן, לרבות בימים אלו להשלמת המשימה להשבת הבנים הביתה". 

"אנשים": ראשון עד שלישי ב-18:50 בקשת, ערוץ 2