זו ימית סול - שחקנית, דוגמנית, מנחה ותסריטאית. יש לה שני תארים בפסיכולוגיה, לא פחות, והיא עבדה במשך ארבע שנים במחלקת נוער סגורה בגהה. היא שומרת עד היום את המדליה שזכתה בה בתחרות ריצה כילדה, ספורט שהיא עדיין מתמידה בו. ימית מככבת בסדרה "הפיג'מות" כבר שש עונות, וחיה עם בעלה ישראל, בנם בן השנה אריאל והחתולים - שהיא הסכימה לעזוב לרגע כדי לענות לנו על השאלון.

זיכרון ילדות בלתי נשכח
"יש לי הרבה זכרונות ילדות, הרבה מהם בלתי נשכחים. אחד שממש חרוט לי הוא שהיה לנו מרוץ מטעם נבחרת הריצה של בית הספר, הייתי נראה לי בין 10 הראשונים, ובסוף של המרוץ פתאום קלטתי את אבא שלי, מוחה כפיים מרחוק ומריע לי. ואז אני שמתי ספרינט, אני חושבת שגם העפתי ילדים בדרך, ורצתי - והגעתי שניה. בזכות זה שהוא היה שם".

רגע בקריירה שאת גאה בו במיוחד
"רגע אחד בקריירה שאני גאה בו במיוחד זה כשהופעתי לראשונה בתשחץ. ורגע אחר שאני גאה בו בקריירה היה לא מזמן - אני לקחתי חלק בכתיבה של "משפחה שולטת" שזה סיטקום ב-yes והגעתי להקרנה כתסריטאית. זה היה אחד הרגעים המרגשים שהיו לי בחיים, שקשורים לעבודה".

מה עושה אותך מאושרת?
"מה שהכי גורם לי להיות מאושרת זה הקול של הצחוק של הבן שלי, וגם לראות אותו חושב, מרוכז במשהו".

אירוע כחול מאי 2014 - ימית סול (צילום: אביב חופי)
"הצחוק של הבן שלי עושה אותי הכי מאושרת" | צילום: אביב חופי
מה מוציא אותך מדעתך?
"מה שהכי מוציא אותי מדעתי זה בעלי, אמא שלי, אחותי, אנשים שאכפת לי מהם, הם תמיד הכי מצליחים להרעיד לי את המיתרים".

מה ההרגל המגונה שלך?
"יש לי קטע כזה שכל הזמן אני שצריכה לנקות אוזניים. אבל כל הזמן. שבעים פעם ביום. אני עם מקלות אוזניים כל הזמן". 

מה החולשה שלך?
"בורקסים. זה החולשה שלי. בורקסים. מילוי מלוח, מתוק. בורקס".

מה הדבר הכי רומנטי שעשו לך?
"הדבר הכי רומנטי שעשו לי בחיים זה שישראל, בעלי האהוב והיקר, הציע לי נישואים בפריז. זה היה באמת כמו באגדות, כמו בסרטים. החיים הם לא תמיד סרט, אבל הרגע הזה היה ממש סצינה מתוך סרט עם סוף ממש טוב".

מתי בכית בפעם האחרונה?
"מתי בכיתי בפעם האחרונה, נו באמת. אתמול? שלשום? היום לא בכיתי (צוחקת). אני בוכה מלא. מלא. אני בוכה מדברים בחדשות, אני בוכה מסרטים, אני בוכה מדברים יפים, אני בוכה מדברים עצובים, אני בוכה מדברים מצחיקים, אני... בוכה".

משפט סיום
"מכל הטוב שיש לכם בחיים, קחו קצת ותמצאו מישהו לתת לו".

"אנשים"- ימים א'-ג', 18:50

 >> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק