במשך כל העונה השמינית של ארץ נהדרת, הם לא עזבו את הפינה הקבועה שלהם בשולחן בפינת בית הקפה. עכשיו חברי הפרלמנט, הקטור, אמציה, אבי, קרקו ושאולי עוברים לאכסניה מרווחת יותר, 40 דקות בפריים טיים שהולכים להציג צד שעוד לא ראינו.

אסי כהן שפרש מארץ נהדרת אחרי חמש עונות ואינספור דמויות, מתפקד כאן לא רק בדמותו של שאולי המפורסם, אלא מעורב בכל תהליך היצירה, כותב, עורך ואפילו עושה סיורי לוקיישנים."היה קשה לראות את הפרק הראשון של ארץ נהדרת בלעדי. פתאום כשעלה הפתיח זה עשה לי וואו, אבל אני בסדר עם זה" מוסיף.

"מאז 'מסודרים' אנחנו מנהלים פרלמנט משלנו ומעלים רעיונות לכל מיני דברים שרצינו לעשות" מספר אסי. "מאוד התגעגעתי לליצור, זה משהו שאני מעורב בו לחלוטין. הזמן שארץ נהדרת לקחה ממני לא אפשר לי לעשות את זה" מוסיף כהן.
"הפרלמנט של שאולי", התחיל כמערכון שבועי בארץ נהדרת בהשתתפותם של אסי כהן, ערן זרחוביץ', יובל סמו, מריאנו אידלמן ומאור כהן, שמגלמים חמישה גברים בגיל העמידה, שנפגשים מדי שישי בקפה הקבוע, ממש כמו מאות פרלמנטים בחברי הארץ. עכשיו "הפרלמנט" זוכה לספין אוף והופך לסדרה קומית חדשה, שתספק לצופים הזדמנות להציץ למפגש הקבוע של החברים, וגם לחיים הפרטיים וההזויים של כל אחד מהם.

בסדרה שתעלה הערב לארבעה פרקים, מבטיחים לנו חווית פרלמנט אחרת מהמערכונים שהכרנו: "ככל שהזמן חלף עזבנו את האקטואליה והתמכרנו לנונסנס ולשטויות" מספר אסף הראל. "עכשיו אנחנו כבר מקדישים את כל הסדרה לזה" מוסיף. צפו בכתבה המלאה

>> חברי הפרלמנט מחכים לכם בפייסבוק. לא תעשו להם לייק?


הפרלמנט, הערב אחרי "יצאת צדיק" עם חיים הכט