וילון החדש של עומרי גורדון - פרק 4 (צילום: מיכל אפרתי)
עוד קצת ואתה שם. החדש של עומרי גורדון | צילום: מיכל אפרתי
אבא עטלף - BatDat

זוכרים את המשפט המאוס הזה של כל ההורים בעולם: "אם לא תאכל יבוא שוטר"? יופי, אז תשכחו ממנו. האבא בסרטון הבא הפך לאחד האבות הכי ויראלים בכל הזמנים, והכל בזכות מהלך גאוני בו הוא הפך את עצמו לגיבור העל בטמן כניסיון להשיג מעמד של כח וסמכות בבית. אבל למרות הכוונה הטובה, מסתבר שגם כוחות על לא עוזרים כשיש לך ארבעה ילדים שובבים בבית. 
 

אבא אקסטרים

נצא מנקודת ההנחה שכל מי שממשיך לעסוק בפעילות אקסטרים אחרי שנולדים לו ילדים ולא נכנע לרביצה מול הקלטות של יובל המבולבל הוא כבר מגניב. אבל האבא בסרטון הבא לוקח את המגניבות צעד אחד קדימה ומוכיח שאין סיבה להפסיק את החיים כשנולדים ילדים, אפשר פשוט לצרף אותם לתחומי העניין שלך. אז מה אם אתה חובב גלישת סנואובורד בהרי האלפים והילדים שלך רק בני שנתיים (!). 

 אבא סנופ דוג

צפייה בסרטון הבא מוכיחה שרושם ראשוני עלול להטעות. האבא החנון בסרטון אומר בביישנות שהוא רוצה לעשות ראפ רק כי נמאס לו שהילדים שלו כל הזמן שואלים אותו אם הוא מסוגל, ומדגיש שהוא מוכן להתנסות בכל דבר שיסבה לילדיו אושר. רגע אחרי הנאום הדביק הזה, כל האידיליה המשפחתית מקבלת תפנית מעניינת כשהאבא פוצח בפריסטייל מטורף שישאיר אתכם בפה פעור. אמינם מאחורייך. 

אבא דיויד בקהאם

אנחנו לא באמת צריכים להסביר למה בקהאם הוא אבא מגניב. אבל למרות ששחקן העבר עונה כמעט על כל קטגורית אבות אפשרית (כמו האבא הסקסי, האבא המוכשר, האבא הספורטאי והאבא תעשה לי לי ילד), הפעם בחרנו לפרגן לו דווקא על היותו אושיית אינסטגרם. את הגילוי על מספר העוקבים שלו אמנם גילינו כשבקהאם השפיל את בנו הקטן ברוקלין, כשזה העלה בהתרגשות סרטון חגיגי בו הוא מכריז שהצליח להגיע למיליון עוקבים, אלא שאז בקהאם האבא התפרץ לסרטון ואמר: "לי יש 52 מיליון". כנראה שיש מחיר לכך שאבא שלך מגניב.

 האבא שמרגיש מגניב

אי אפשר לדבר על אבות מגניבים מבלי להזכיר את פיל, האבא והאגדה מתהכנית "משפחה מודרנית". בסרטון הבא הוא מפרט שלב אחר שלב, מה בעצם הופך אותו לאבא מגניב. למרות שמדובר במדריך פורט ואנחנו יודעים שזה נשמע מפתה, ההמלצה שלנו לכל האבות שקוראים את זה עכשיו - אל תנסו את זה בבית.

 

>> לדף הפייסבוק של "החדש של עומרי גורדון" לחצו כאן

"החדש של עומרי גורדן": הערב (שני), אחרי "נוקאאוט"

>> רוצים להציץ לאינסטגראם של עומרי גורדון?