מעצב השיער ואחראי הביוטי של "אופירה וברקוביץ'", מיקי בוגנים,  נמצא בדרך כלל מאחורי הקלעים של התוכנית, רק שהפעם הוא הגיע לאולפן במטרה לשבת על כיסא המתראיין ולדבר בפתיחות עם צמד המנחים: "הפחדים האלו שהעולם הביא אלי בגיל מאוד צעיר נתנו לי דרייב להצלחה".

בוגנים שמככב בעונה החדשה של "מחוברים", התייחס בתוכנית לזהות המינית שלו ואיך הוא מגדיר את עצמו: "דיברתי על זה שההגדרה שלי לא מוגדרת. אני לא גבר ולא אישה, אני בן אדם קודם כל שמשתדל להיות אדם טוב ואני איש חרוץ עם המון קונפליקטים בתוך הראש. הפחדים האלו שהעולם הביא אלי בגיל מאוד צעיר נתנו לי דרייב להצלחה. אני לא קם בבוקר ומרגיש מוצלח".

מה הוביל אותך ללכת ל"מחוברים"?
"כשלקחתי את המצלמה חשבתי שאני אמיתי, אחרי חודש גיליתי שאני סתם מספר לעצמי שקרים מוחלטים ומאמין בהם שנים רבות. השנה אהיה בן 50, אז אמרתי לעצמי שאם כבר אני מצטלם ל'מחוברים', חשוב לי להעביר משהו לילדים כמוני, ולהראות להורים שצופים שאמא שלי תמיד חשבה עלי ולא עליה. בעידן הזה של הרשתות החברתיות וחיי הזוהר עם פילטרים – חשוב להראות את התהיות, האם להביא ילדים או לא, לדבר על בדידות פנימית ועל דברים שחשובים לי להביא לעולם".

את מרגיש בודד?
"לפעמים כן".

ואתה רוצה ילדים?
"אני חושב שהשלמתי עם העובדה שלא יהיו לי ילדים".

מעצב השיער שמאוד מחובר לאימו, מוקיר את כל ההצלחה שלו לזכותה, ודיבר על זה תוך כדי שהוא פורץ בבכי: "לאמא שלי מגיע את כל הטוב שבעולם, כי כל ההצלחה שלי בחיים זה בזכותה. יש הרבה אנשים שלא מכבדים את הזקנה, וזה הזמן שלי לתת אהבה לאמא שלי. הורים זה לא דבר שווה, לא לכולם יש אותם הורים, אני זכיתי באמא ומשפחה מחבקת".

אנחנו בתקופה מאוד מורכבת, איך הקהילה מקבלת את הממשלה?
"קודם כל הקהילה מגיבה בפחד ובכעס רב ובצדק, המילה קהילה מדברת על בני אדם שרוצים לשלול את הזכויות שלהם. אני נלחמתי בגופי ובנפשי, ופתאום מגיעים דברים שלא חשבנו שנתמודד איתם יותר. אני חושב שזאת הייתה גאווה איך שמדינת ישראל פתוחה, איך דנה אינטרנשיונל זכתה באירוויזיון ואיזה אנשים פתוחים אנחנו. אני לא נבהל מדמויות קיצוניות, כי אנשים קיצוניים לאורך ההיסטוריה באו ונעלמו. אף אחד לא יצליח להכניס אותנו לארון כי אנחנו אנשים טובים וישרים".

"אני מנהל עסקים במדינה הזאת ומשלם מיסים, אני עושה מאוד טוב לאנשים. אז בלילה ברקוביץ' שוכב עם אישה ואני עם גבר, חוץ מזה אין הבדל ביני לבינו. זה מזעזע שזה הדיון במדינה הזאת, יש פה כל כך הרבה בעיות. אבל אותי חינכו בבית שאם זכתה הממשלה אז צריך לכבד ולתת איזשהו צ'אנס ולא להיות שליליים".