החליפות מגוהצות, הזיקוקים מחכים בסבלנות לשיגורם וכולם סופרים לאחור לקראת הרגע שבו גמר "נינג'ה ישראל" יוזנק באופן רשמי הערב (ראשון, אחרי החדשות, ערוץ 12). בעונה הזו הצטרף לשולחן הפרשנים יובל שמלא, וביחד עם ניב רסקין וירדן ג'רבי השלושה סיפקו, לצד פרשנות חכמה ומקצועית, גם לא מעט רגעי הומור משובחים. תחרות הריקודים שהשתבשה, צוותי הביוטי והפרט המפתיע מעברו של רסקין - חמישה רגעים שלא נשכח מהעונה הזו.

רסקין על הבר

בין המתחרות המצוינות העונה הייתה נועם הוד. נועם עבדה כמלצרית בבר-מסעדה בראשון לציון, כשבאחת המשמרות נכנס לבר רסקין וכמה מחבריו. נועם, שעד לאותו יום לא דרכה מעולם במכון נינג'ה, ניגשה לרסקין שלדבריה "שתה אלכוהול" והודיעה לו חגיגית: "יום יבוא ואתה תפרשן אותי בנינג'ה". מאותו הרגע החלה להתאמן: "הבנתי שזו כאפת התעוררות ועשיתי שינוי בחיים". נועם הגשימה את החלום, עלתה למסלול - ואומנם הפסידה בדו-קרב לספיר כהן כרמי, אבל רסקין פירשן אותה על המסלול בדיוק כפי שחלמה.

קו לסת אגרסיבי

כשאסי שאל את שמלא משום מקום: "שמלא, עשית חומצה היאלורונית בסנטר?", לפרשן הצעיר לא היה מושג על מה הוא מדבר. רותם טענה כי שמלא התברך בלסת מרובעת, מהסוג שנשים אוהבות מאוד. "אתם יודעים שזה מה שבנות נמשכות אליו? קו לסת אגרסיבי", סיפרה, "בנות נגמרות מזה". שמלא הזכיר לרותם שזה הדבר הראשון שדיברה איתו עליו כשנפגשו, אי שם ב-2018. בכל אופן, אם יש מי שתהה - אצל שמלא זה טבעי לגמרי.

רוקדים עם ליצנים

רגע לפני עוד דו-קרב מותח, אסי ורותם ערכו תחרות ריקודי מק'אסר בו השתתפו המתחרים נדב אביקסיס וגיא מזרחי. הפרשנים התבקשו להיכנס לרגע לנעלי שופטי "רוקדים עם כוכבים" ולדרג את הריקודים. רסקין וג'רבי בחרו להעניק למזרחי 10 נקודות, בעוד ששמלא העניק את נקודותיו לאביקסיס. נעם הודה לשמלא - ועל הדרך הסתבך מאוד עם רסקין. "שמלא, תמיד אהבתי אותך. תאמין לי, כולם שם ליצנים", אמר והדהים את השולחן. רסקין הגיב מיד: "וואי, וואי, וואי. נעם, שיהיה לך בהצלחה במסלול. חכה חכה שתראה בבית את השידור. חכה חכה". רותם צחקה וסיכמה את זה יפה: "אסור להתעסק עם רסקין".

הפרשנים מפדרים

באחד הלילות הארוכים בנמל, אסי הבחין שהחולצה של שמלא לא מסודרת - וביקש שיסדרו אותה לפני שהצילומים יימשכו. באותה הזדמנות קפצו לעמדה צוות הביוטי שפידרו את רסקין, ג'רבי ושמלא. "אני לא מאמין שרסקין וירדן מעכבים את ההפקה. כל צוות הביוטי עליכם", עקץ אסי. רסקין הכחיש שהעיכוב בגללו אבל אסי אמר: "רסקין, ראיתי עכשיו שפידרו אותך. שמלא, אני בשוק שאתה מעכב אותנו". רסקין נזכר בעונה הקודמת כשג'רבי, אז פרשנית חדשה, נהגה לפדר את עצמה. "איפה הימים שהייתה צנועה, שפידרה את עצמה כאן?", צחק רסקין, "היום שישה אנשי ביוטי מסביבה, אני לא יכול להתקרב. איזו פמליה יש לה".

בית"ר בני רסקין

לפני הקריירה העיתונאית המרשימה, רסקין ניסה את מזלו בספורט מהצד השני של השולחן: כשחקן כדורסל. האפיזודה הזו בחייו לא עלתה יפה. "אחרי שהבנתי שבקבוצה אמיתית לא אוכל לשחק, הקמתי קבוצת כדורסל בליגה האחרונה: קבוצת בית"ר בני בבלי", חשף רסקין והדהים את חבריו, "לא הצלחה גדולה. הם עדיין משחקים, אני כבר הודעתי על פרישה. גם בליגה ב' התקשיתי למצוא את מקומי, הייתי שחקן ספסל". ואנחנו אומרים - מזל שזה לא הסתדר, אחרת איך היינו נהנים ממנו ב"חדשות הבוקר" וב"נינג'ה ישראל"?