ממש בעוד מספר רגעים, שבוע האלופים של "נינג'ה ישראל" ייצא לדרך והכוכבים הגדולים מכולם יעלו על מסלול הדו-קרב. בעוד שאת השמות של רובם אנחנו מכירים, עומד לעלות על המסלול ילד פלא חדש - שישנה את התמונה מקצה לקצה.

צמד המנחים, אסי עזר ורותם סלע, שלא יכולים להסתיר את ההתרגשות, סיפרו בראיון ל"שש עם" עם עודד בן עמי על המאורע. "זה ילד שהוא פשוט סנסציה. הוא הגיע והבנו שכל הדיבור עליו וההכנה הייתה באמת כל כך במקום", פתחה רותם את דבריה ואסי הוסיף: "זה ממש מדהים לראות ילד בן 16 שולט במסלול ועושה בו ממש קרקס".

מה אתם חושבים על עונת הדו-קרב, שמשאירה לפעמים חזקים וטובים מחוץ לתחרות?
אסי: "אני מסתכל על זה הפוך, בעונה הזאת אתה ממש רואה מי הטובים ביותר, אתה מנקה נורא מהר את מספר שתיים ונשאר עם הטובים ביותר. ככל שהעונה יותר מתקדמת, אתה מבין איזה חצי גמר מטורף הולך להיות - ושהולך להיות גמר אחר לגמרי".
רותם: "זה פשוט מחייב את הרמה לעלות".

כמה דגלי ישראלי יונפו על המידוריאמה?
רותם: "זאת אחת המטרות הכי גדולות שלנו, אם לא מטרת העל של העונה - להיות המדינה הראשונה בעולם שכובשת את המידוריאמה פעם אחר פעם ברציפות".
אסי: "בשנה שעברה יוגב מלכה טיפס על המידוריאמה עם אצבע שבורה. אם הוא היה עם אצבע לא שבורה, יכול להיות שהוא היה מנצח את שמלא גם".

כמובן שמלכה הולך לקחת חלק בשבוע האלופים, בו ישתתפו המתחרים הכי מטורפים ובעלי הסיכויים הגדולים ביותר לכבוש את המידוריאמה. האם ילד הפלא ייגבור על מלכה? ומה לגבי האחים עצמון? מה שבטוח שיוסי בן יוסף יתן הערב שואו חד פעמי: "בחיים לא קרה לנו משהו כמו מה שקרה לנו עם יוסי", קינח אסי.