אם תשאלו את מתמודדי "נינג'ה ישראל" מה המכשול שהכי מלחיץ אותם במסלול, הם יענו לכם שדווקא הסטפר. כן, המכשול הראשון והקל מכולם, לכאורה, הוא זה שבגללו הנינג'ות לפעמים לא ישנים בלילה.

הפחד מהפאדיחה הגדולה של ליפול למים עוד לפני שהספקת להגיד "האשיגו", גורם לנינג'ות שלנו לנקוט באמצעי זהירות קפדניים במיוחד שהמרכזי שבהם: לנגב טוב טוב את עמדת ההזנקה שממנה יקפצו לסטפר עם הישמע הגונג.

>> לא מפספסים אף מסלול? הכירו את אפליקציית +12 שתשאיר אתכם תמיד מעודכנים

למה, בעצם? במילה אחת - ספיידי, בשתי מילים - לביא מלבסקי: המתמודד האהוב שנפל לבריכה בסטפר, פעמיים - פעם אחת באשמתו ופעם אחת כי עמדת ההזנקה באמת הייתה רטובה. ה"טראומה" הזאת נצרבה אצל חלק מהמתמודדים, וכפי שראינו בפרק ששודר אמש (שני) - רבים מהם משקיעים דקות ארוכות טרם העלייה למסלול בניגוב המשטח.

אסי, רותם, רסקין וג'רבי התפעלו מאוד מהעניין. "עוד רגע והם יעשו לנו פאנלים", התבדח רסקין - ואז קיבל בהפתעה את השיר "זמר שלוש התשובות" בביצוע המחודש של זהבה בן. "אם צריך אתהלך בסחבות, כלובשת קטיפה מבריקה. אם צריך אקרצף רצפות ואהיה בעיניי כמלכה", שרו צמד הפרשנים - ואותנו זה לגמרי המיס.

מודים, התגעגענו לשמוע את רסקין שר בארבע לפנות בוקר. "רסקין, יש לך את זה", החמיאה ג'רבי וסיכמה, "כל העונה המתמודדים מנקים לנו את המסלול, מעולם נמל חיפה לא היה נקי יותר". נאחל שלעולם לא יחסר להם "כווח" לנקות ולעשות באזר.