אחד האתגרים היותר רציניים בצילומי "נינג'ה ישראל", חוץ מהלילות הארוכים ופרצי צחוק שלפעמים קשה להשתלט עליהם, זה הג'וקים והצרעות שבשיא חוצפתם מעזים לבקר את המגישים בעמדה ולהפריע להם בעבודתם. כך קרה גם בצילומי חצי הגמר שישודר הערב (שני, אחרי החדשות, ערוץ 12).

כשאסי ורותם התלוננו בפני רסקין וג'רבי על מתקפת חרקים גדולה, הם זכו לתגובה צוננת. "לא היה דבר כזה בהיסטוריה. העיקר הם כל הזמן מאשימים אותנו ב'דיוואיות'", צחק רסקין. "רסקין, אם אתה היית יושב פה, היית קם והולך. לא היית נשאר לצלם פריים", טען אסי - וכדי להוכיח לו שהוא טועה, הוחלט כי לראשונה בתולדות הנינג'ה המגישים יחליפו עמדה עם הפרשנים. ברגע הזה בדיוק נפתח ויכוח סוער על למי יש העמדה השווה ביותר.

אסי ורותם הופתעו לגלות שרסקין וג'רבי יושבים עם מזגן בעמדה. "אני בשוק מההשפלה שעברנו פה עד עכשיו", נדהם אסי, "אתם ממש בחדר ממוזג. יש להם מזגן מתחת לשולחן, אין להם פה ג'וק אחד. אנחנו לא חוזרים לשם, נגמר הסיפור". רותם הופתעה ממנות הטייק אוויי שמצאה מתחת לשולחן: "רסקין, לנו אין את כל השפע הזה. לנו יש עמדה של עניים".

אסי ורותם החליפו עמדה עם רסקין וג'רבי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
הולם אתכם. ניב רסקין וירדן ג'רבי בעמדת המגישים | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

האמנם? רסקין מצא בעמדה של המגישים האהובים שלל משקאות ומאכלים. "זה פרימיום, ככה מגישים בטלוויזיה עובדים. תגידי, רותם, הקפה הקר שלך עם הקש הוורוד, זה עם סוכר או בלי סוכר?", תהה רסקין, "בחתונה שלי לא היה לי כזה בר שתייה כמו שיש לכם פה". העמדה של השכן ירוקה יותר, כבר אמרנו? צחוק בצד, זה נשמע כמו רעיון לא רע בכלל להחליף עמדות - ונראה כמה זמן ייקח עד שיתגעגעו הביתה.