22:47 - והרי החדשות: אורי איזק נפל למים במכשול החמישי (04:47)
העיתונאי, המגיש האהוב ואחד הרווקים הנחשקים בישראל, אורי איזק, פשט את החליפה, עלה על מדי ספורט והתייצב במסלול הנינג'ה אחרי סדרת אימונים מפרכת לקראת התחרות. אחרי ברכות מדני קושמרו, ברהנו טגניה, תמיר סטיינמן ועוד חברים מחדשות 12, איזק יצא לדרך. הוא צלח את הסטפר המתכווץ, עבר יפה ובאלגנטיות בין הצינורות, טיפס את הרשת והתקדם לדרגנוע. אחרי שחצה אותו הגיע לנקודת הפיצול, בחר במסלול B והמשיך לפטיש. הוא זינק לפטיש, תפס אותו מצויין, קפץ אל החבל וטיפס מעולה את החומה. במכשול החמישי, הצמיגים התלויים, איזק התקשה לעבור מהחבל אל הצמיג הראשון ונפל לבריכה. מחכים לך גם בשנה הבאה.

אורי איזק בנינג'ה ישראל 2021 (צילום: עודד קרני)
אורי איזק | צילום: עודד קרני

אורי איזק בנינג'ה ישראל 2021 (צילום: עודד קרני)
אורי איזק | צילום: עודד קרני

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

22:25 - נתראה במקצה ההזדמנות האחרונה: אדם אליוף לחץ על הבאזר אחרי 3 דקות ו-33 שניות
אדם אליוף, תכשיטן בן 22, לא התקבל לעונה הרגילה של "נינג'ה ישראל" - ורוצה להוכיח שזאת הייתה טעות ושהוא מסוגל להגיע רחוק במסלול. אחרי שצלח במהירות שיא את שלושת המכשולים הראשונים, בחר במסלול A והתקדם בזריזות לטרפז הכפול. הוא קפץ יפה לטרפז הראשון, התנדנד חזק, זינק לטרפז השני ונחת עם שתי הרגליים על המזרון. הוא המשיך לקורה הכפולה, חצה אותה מצויין ומיהר אל הקיר. אליוף הסתער על הקיר הרגיל, לא הצליח לטפס אותו בניסיון הראשון, בניסיון השני עשה זאת ולחץ על הבאזר - אבל לא בזמן מספיק טוב כדי לזכות בכרטיס לחצי הגמר. במוצאי שבת הקרובה (אחרי החדשות, ערוץ 12) אליוף יתחרה במקצה ההזדמנות האחרונה ויאבק על שני הכרטיסים האחרונים לחצי הגמר.

אדם אליוף בנינג'ה ישראל 2021 (צילום: עודד קרני)
אדם אליוף | צילום: עודד קרני

אדם אליוף בנינג'ה ישראל 2021 (צילום: עודד קרני)
אדם אליוף | צילום: עודד קרני

22:18 - עם רגל אחת על החומה: אירה דולפין נפלה למים במכשול הרביעי (06:35)
מאמנת הכושר אירה דולפין חייה חיים ספורטיביים מאוד, מאמנת סלבס רבים ורוצה מאוד להצליח על מסלול הנינג'ה. המתאמנות שלה שני גולדשטיין, טיטי איינאו ונועם פרוסט ליוו אותה למסלול ועודדו אותה מהצד. אחרי פתיחה מהירה בסטפר המתכווץ היא עברה יפה בין הצינורות, טיפסה את הרשת והתקדמה לדרגנוע. אחרי שחצתה אותו ניגשה לנקודת הפיצול ובחרה במסלול B. היא זינקה לעבר הפטיש, תפסה אותו, התנדנדה וזינקה לעבר החבל. על אף שתפסה את החבל לא הצליחה לנחות כמו שצריך על החומה, איבדה כוחות ונפלה למים.

אירה דולפין בנינג'ה ישראל 2021 (צילום: עודד קרני)
אירה דולפין | צילום: עודד קרני

אירה דולפין בנינג'ה ישראל 2021 (צילום: עודד קרני)
אירה דולפין | צילום: עודד קרני

22:10 - הרשים גם כשהוא פצוע: דן מנו נפל למים במכשול הרביעי (03:28)
דן מנו, אחד מכוכבי הריאליטי הכי גדולים שהיו בישראל, רוצה לנצח את מסלול הנינג'ה ולגרום לבנותיו להתגאות בו. "אני תחרותי ורוצה להצליח", סיפר לאסי ורותם במחנה האימונים, "אבל עזבו להצליח - לא ליפול בסטפר". על אף שנפצע ברגלו בסמוך לתחרות והתקשה מאוד בהליכה, דן לא נפל בסטפר המתכווץ כפי שחשש, סיים יפה גם את הצינורות לרשת וגם את הדרגנוע ובחר במסלול A. הוא זינק לטרפז הראשון, לא הצליח לייצר סווינג מספיק חזק, לא תפס את הטרפז השני ומצא עצמו בבריכה.

דן מנו בנינג'ה ישראל 2021 (צילום: עודד קרני)
דן מנו | צילום: עודד קרני

דן מנו בנינג'ה ישראל 2021 (צילום: עודד קרני)
דן מנו | צילום: עודד קרני

21:55 - צחק על המסלול: חן מזרחי נפל למים במכשול החמישי (04:18)
הסטנדאפיסט חן מזרחי בן ה-35 מרגיש מוכן ומזומן ל"נינג'ה ישראל" אחרי חודשים שהוא מתאמן ברצינות לקראת האתגר, כולל אימונים אישיים עם מנצח העונה הראשונה, יובל שמלא. "אני רגיל להיות על בימות הסטנדאפ, עכשיו אהיה על הסטפר. הסטפר מלחיץ אותי", הודה לפני העלייה למסלול. מזרחי טס את הסטפר המתכווץ, התגבר יפה גם על הצינורות לרשת והמשיך לדרגנוע. אחרי שחצה את הדרגנוע, הגיע לנקודת הפיצול ובחר במסלול B. הוא זינק לעבר הפטיש, תפס אותו יפה, עבר אל מעבר לחומה והתקדם לצמיגים התלויים. מזרחי טיפס על החבל, תפס את הצמיג הראשון, התקשה לייצר מומנטום, לא שרד את המעבר לצמיג השני ונפל לבריכה.

חן מזרחי בנינג'ה ישראל 2021 (צילום: עודד קרני)
חן מזרחי | צילום: עודד קרני

חן מזרחי בנינג'ה ישראל 2021 (צילום: עודד קרני)
חן מזרחי | צילום: עודד קרני

21:47 - התחנה הבאה - חצי גמר: יוני גרין לחץ על הבאזר אחרי 3 דקות ו-16 שניות
יוני גרין ("התחנה", "כוכב הצפון") הוא לא רק שחקן מוכשר, אלא, לדבריו - גם נינג'ה של ממש, שמסוגל לקרוע את המסלול ולזכות בכרטיס לחצי הגמר. גרין התאמן עשר שנים בג'ודו והיה אלוף הארץ שנתיים. אחרי פתיחה טובה ומהירה מאוד בסטפר המתכווץ, צינורות לרשת והדרגנוע, הוא התייצב בנקודת הפיצול ובחר במסלול A. גרין התקדם לטרפז הכפול, זינק לטרפז המתנדנד הראשון, ייצר סווינג חזק, עבר לטרפז השני ונחת עם שתי הרגליים על המזרון. גם את הקורה הכפולה חצה בלי בעיות בכלל, הסתער על הקיר הרגיל ולחץ על הבאזר בזמן מצויין שמדיח את יהודה נהרי מהמקום הראשון. האם גרין בדרך לחצי הגמר?

יוני גרין בנינג'ה ישראל 2021 (צילום: עודד קרני)
יוני גרין | צילום: עודד קרני

יוני גרין בנינג'ה ישראל 2021 (צילום: עודד קרני)
יוני גרין | צילום: עודד קרני

21:38 - רצים במסלול: יהל דורון נפל למים במכשול הרביעי (09:02)
יהל דורון, חצי מהצמד המוזיקלי האהוב גיא ויהל, עלה על מסלול הנינג'ה ו"רץ באוויר" את הסטפר המתכווץ. במכשול השני, צינורות לרשת, בזבז זמן יקר כשהרגל שלו הסתבכה בתוך הרשת, אבל בסוף הצליח לשחרר אותה והתקדם לדרגנוע. אחרי שחצה את הדרגנוע הגיע לנקודת הפיצול, בחר במסלול B והמשיך למכשול הפטיש. יהל זינק לעבר הפטיש אבל לא הצליח לתפוס אותו בשתי הידיים ונפל לבריכה.

יהל דורון בנינג'ה ישראל 2021 (צילום: עודד קרני)
יהל דורון | צילום: עודד קרני

יהל דורון בנינג'ה ישראל 2021 (צילום: עודד קרני)
יהל דורון | צילום: עודד קרני

21:28 - הוא לגמרי על המפה: יפתח זיו נפל למים במכשול החמישי (02:53)
יפתח זיו בן ה-25 מכפר ביאליק, הוא כדורסלן בליגת העל המשחק בקבוצת הפועל גלבוע גליל ובנבחרת ישראל. הוא נתן פייט מצויין לאטיאס כשעבר יפה את שלושת המכשולים הראשונים, בחר גם הוא במסלול B וצלח את הפטיש. ידיו הארוכות של יפתח היו אמורות לסייע לו במעבר בין צמיג לצמיג והן אכן עזרו לו מאוד, אלא שבמעבר לצמיג השלישי והאחרון החליקה לו היד והוא נפל לבריכה, סנטימטרים מהקיר. "אין מצב שלא אבוא לפרק את המסלול הזה בפעם הבאה", הבטיח.

יפתח זיו בנינג'ה ישראל 2021 (צילום: עודד קרני)
יפתח זיו | צילום: עודד קרני

יפתח זיו בנינג'ה ישראל 2021 (צילום: עודד קרני)
יפתח זיו | צילום: עודד קרני

21:26 - מסלול עשר: אריאל אטיאס נפל למים במכשול החמישי (03:06)
הראשון לעלות על המסלול הערב הוא הספורטאי אריאל אטיאס בן ה-21 מנשר, שיאן ישראל בקרב עשר. מדובר בתחרות שכוללת עשרה מקצועות שונים - מריצות, דרך קפיצות לגובה ולרוחק ועד זריקת דיסקוס. אטיאס סיים יפה את הסטפר המתכווץ והצינורות לרשת, עבר במהירות את הדרגנוע ובנקודת הפיצול בחר במסלול B. הוא ביצע את מכשול הפטיש בצורה מושלמת והתקדם מיד לצמיגים התלויים. אטיאס אחז בצמיג הראשון אבל עזב את החבל מוקדם מדי, מה שהקשה עליו להתקדם אל הצמיג השני והוא מצא את עצמו בבריכה.

אריאל אטיאס בנינג'ה ישראל 2021 (צילום: עודד קרני)
אריאל אטיאס | צילום: עודד קרני

אריאל אטיאס בנינג'ה ישראל 2021 (צילום: עודד קרני)
אריאל אטיאס | צילום: עודד קרני

21:20 - רגע ההכרעה: מי ה-VIP שיעפיל לחצי הגמר?
קרב המפורסמים על הכרטיס לחצי הגמר של "נינג'ה ישראל 2021" ממשיך הערב. בחלקו הראשון של המקצה השחקן יהודה נהרי לחץ על הבאזר והתמקם במקום הראשון בטבלה, האם הסלבס שיעלו הערב על המסלול יצליחו לגנוב לו את הבכורה? יהל דורון מהצמד גיא ויהל, השחקן יוני גרין, מאמנת הסלבס אירה דולפין, כדורסלן ליגת העל יפתח זיו, אלוף ישראל בקרב עשר אריאל אטיאס, כוכב הריאליטי דן מנו ומבזקן חדשות 12, אורי איזק: כולם רוצים לסיים את המסלול ולהעפיל לחצי הגמר, מי מהם ילחץ על הבאזר בזמן הקצר ביותר?

ניב רסקין ורותם ישראל (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
רותם ישראל וניב רסקין | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12