ארתור אברמוב בן ה-24, מעיד שאנשים לא מאמינים כשהם שומעים את סיפור העבר שלו. בתור ילד ממוצא רוסי שגדל בבית שמש, החיים לא תמיד האירו לו פנים. רגע לפני שיעלה על המסלול בפרק פתיחת העונה החדשה של "נינג'ה ישראל" (שבת אחרי החדשות, קשת 12), מספר אברמוב מה הוביל אותו להיות מי שהוא היום: "האיגרוף הציל לי את החיים".

"הייתה לנו הרבה אלימות בילדות", משחזר אברמוב. "תמיד היו מתנפלים עלינו כי היינו 'החבורה של הרוסים', עד שהגעתי למסקנה שאני יותר לא אהיה בצד הנטרף ועברתי לצד של הטורפים. אז הכרתי אנשים שלא הייתי צריך להכיר". אברמוב מספר על ההדרדרות שהחלה מאותה נקודה: "תמיד קראו לי הפסיכופת של החבורה. עשינו הרבה דברים לאנשים חפים מפשע, ככה סתם.  כשהייתי חוזר הביתה הייתי יושב במיטה ובוכה, אומר 'שמע ישראל' ומתחנן לאלוהים שיסלח לי".

בגיל 15 אברמוב הסתבך במקרה ששינה לו את החיים: "לקחתי סלע ופרצנו לסופר. לקחתי בערך 60 בקבוקים של ערק וכשהגעתי הביתה המשטרה הגיעה ולקחה אותי לתחנה באזיקים. השאירו אותי שם שש, שבע שעות. כשאבא שלי הגיע והסתכל לי בעיניים, הרגשתי מושפל כמו שלא הרגשתי בחיים. אז הגעתי למסקנה שאני צריך לתפוס את עצמי בידיים".

למרות בקשותיו של אביו, מתאגרף לשעבר, אברמוב לא ויתר והוציא את האגרסיות והכעס שלו באיגרוף. "הייתי בן 16 כשהתחלתי להתאגרף, ואחרי הקרב הראשון שברתי למישהו את האף. בגיל 18 הגעתי לאליפות ישראל, שם ניצחתי בשלושה קרבות את כל המתאגרפים הכי טובים שהיו בארץ". בשבת מחכה לאברמוב קרב מסוג אחר לגמרי: מסלול המכשולים הקשה והמאתגר בעולם של "נינג'ה ישראל".