מקצה המוקדמות הראשון של "נינג'ה ישראל 2019" ממשיך הערב (אחרי החדשות, קשת 12) עם מתמודדים חדשים ומפתיעים שיסתערו על המסלול. בפרק הקודם פגשנו את ג'וני הגולש, עידן לוכד הנחשים וקארן ושי הכבאים, והערב מר ישראל לשנת 2018, האיל טרודי, יעלה על המסלול כדי להרעיד אותו כל הדרך אל הבאזר.

אסי עזר הופתע כשפגש את טרודי, ששוקל 130 קילו, רגע לפני העלייה למסלול: "ואוו, לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי, לא נתקלתי בדבר כזה, אני רואה את זה פעם ראשונה". עזר השווה את טרודי לההר מ"משחקי הכס": "הוא ההר, ככה ההר נראה במציאות, אני מוכן לחתום על זה. תרנגולות רואות אותו וחוטפות שבץ".

טרודי, שזכה בתואר מר ישראל ואלוף האלופים באיגוד IBFF והשתתף בתחרות "אולימפיה" ו"אולימפיה אמאצ'ור" באיטליה, סיפר לאסי ורותם על החיים עם משקל ומראה כמו שלו: "אני אוהב להיות גדול, התרגלתי לזה. זה נותן לי הרבה נוכחות וסיפוק עצמי". עם זאת, למשקל כזה יש גם חסרונות, בעיקר כשהוא עולה על מטוס: "אני משתדל לא להיכנס לשירותים הקטנים של המטוס וגם מקווה שאף אחד לא יבוא לשבת לידי, אני לא רוצה להיות תקוע בחלון". האם מבנה הגוף של טרודי יהווה חיסרון או יתרון על מסלול הנינג'ה?