דוד חייצקי (24) הירושלמי הוא מטפס מוכשר שמתמחה בסגנונות מסורתי ובורדרינג. בשנים האחרונות נסע לטיולי טיפוס ברחבי העולם והערב (אחרי החדשות, ערוץ 12) יעלה על מסלול הנינג'ה, יפגוש את מכשולי הלוויין, ציר הפרפר ומסילת הכוח האימתניים וינסה להגיע עד למגה קיר ולקטוף את 10,000 השקלים שבפסגתו.

בשעות שהוא לא מטפס, חייצקי עובד כבל בוי במלון קינג דיוויד בירושלים. "בגדול, אני מרים ומוריד מזוודות מהחדרים", תיאר את שגרת עבודתו, "אני עומד מחוץ לקבלה וברגע שיש צלצול בפעמון, על שם זה אנחנו נקראים בל בויז, אני מגיע, מקבל פתק עם שם האורח ומספר החדר, עולה עם המזוודות ודופק בדלת. האורח פותח, אני אומר לו, 'ברוכים הבאים לקינג דיוויד', מכניס לו את המזוודות לחדר והוא מביא לי טיפ, לרוב".

חייצקי חשף כי ממוצע הטיפים מהאורחים עומד על חמישה-עשרה דולרים וציין כי לפעמים הוא מקבל בקשות מפתיעות וחריגות שעליהן הוא מתוגמל הרבה יותר: "לפעמים הם מבקשים לקנות סיגרים, לקנות אלכוהול, שואלים איפה אפשר לחגוג. לפעמים זה דברים מוזרים קצת יותר. הטיפ הכי גבוה שקיבלתי הוא 2,000 שקל".

במסגרת עבודתו פגש חייצקי כמה אנשי ציבור מפורסמים מאוד מכל העולם, כמו למשל נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שביקר בישראל ב-2017, הנסיך וויליאם שביקר בישראל שנה מאוחר יותר ונשיא פרגוואי שביקר בארץ כדי להשתתף בטקס העברת שגרירות פרגוואי לירושלים: "מצאנו את עצמנו כבל בויז בחדר ההתארגנות שלו, עוזרים לו להתארגן לנאום שלו בעברית", נזכר חייצקי, "זאת הייתה סיטואציה מצחיקה".