רק לפני שבועות אחדים דיווחנו לכם שטים צ'מפיון הבריטי ניצח את הר המידוריאמה בעונה החמישית של הנינג'ה בבריטניה והפך לנינג'ה ה-11 בעולם. צ'מפיון עוד לא הספיק למצות את רגעי התהילה מההישג שלו שנחשב לגבוה ביותר בתחרות הנינג'ה העולמית, והנה מצטרף אליו דרו דרשל האמריקאי. דרשל בן ה-30 מקונטיקט ניצח את אתגר הנינג'ה בארצות הברית, הפך לנינג'ה ה-12 בעולם וזכה במיליון דולר.

דרשל השתתף בשבע עונות של הנינג'ה האמריקאית ובשמונה עונות של הגרסה היפנית המקורית ונחשב לאחד המתמודדים החזקים ביותר בתחרות מסביב לעולם. הוא העפיל לשלב הגמר בכל אחת מהעונות בהן השתתף, בלי יוצא מן הכלל. דרשל מחזיק כמעט בכל שיאי הנינג'ה האפשריים, כולל בזמן הקצר ביותר שבו מתמודד סיים את מסלול המוקדמות: 44 שניות בלבד.

דרמה אמיתית נרשמה בגמר העונה ה-11 של הנינג'ה האמריקאית כששני מתמודדים הגיעו לשלב הרביעי בגמר, הר המידוריאמה: דרשל ודניאל גיל, עוד מתמודד מוכר ומוערך בעולם הנינג'ה. דרשל היה הראשון לטפס על ההר והצליח להגיע לפסגה בתוך 27 שניות. גיל עלה מיד אחריו אבל לא הצליח לטפס עליו בזמן טוב יותר ואיבד את תואר הנינג'ה ואת מיליון הדולר לדרשל.

כזכור, יובל שמלא שלנו, מנצח העונה הראשונה, היה קרוב בשתי שניות בלבד להגיע לפסגת הר המידוריאמה בזמן ולהפוך לנינג'ה ה-11 בעולם. אחרי צ'מפיון ודרשל, נותר רק לקוות שהנינג'ה ה-13 יגיע מישראל. האם יהיה זה שמלא עצמו שיחזור מחר בערב למסלול כדי לסגור מעגל ולהשלים את המשימה, או אולי יפתח קושניר שיעלה על המסלול הערב?