סיכום הטבלה בתום הערב הראשון של מקצה המוקדמות העשירי

טבלת סיכום הערב הראשון של מקצה המוקדמות העשירי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
טבלת תוצאות ערב ראשון מקצה עשירי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:54 - הבאזר הכי מרגש: לב רסין לחץ על הבאזר אחרי 2 דקות ו-3 שניות
המתמודד האחרון להערב שינסה ללחוץ על הבאזר מספיק מהר כדי להעפיל לחצי הגמר, הוא המתמודד החוזר לב רסין. רסין נפל בשלב המוקדמות בעונה הקודמת במכשול הקורה ההפוכה ומתכוון להגיע השנה עד להר מידוריאמה. בנקודת הזינוק פרץ רסין בבכי כשראה את בנו הקטן טומי מעודד אותו מהיציע. הוא לא יצא לדרך לפני שמסר לו את אהבתו ואמר שהוא עושה את המסלול הזה בשבילו. רסין עבר את הסטפר המרחף בקצב טוב, ירד באומגת הבאולינג וניתר יפה למזרון. הוא צלח את גשר הקוביות והמשיך לדרך הצינורות, נתלה יפה צינור אחר צינור עד שנחת טוב בצד השני של הבריכה. רסין תקתק גם את פדל הפלדה וניצב אל מול הקיר הכפול. הוא בחר לנסות את המגה קיר, לא הצליח לעבור אותו, רץ מיד אל הקיר הרגיל וטיפס עליו בהצלחה.

לב רסין (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
לב רסין | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

לב רסין (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
לב רסין | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:38 - קירקס את המסלול: עמר בנימיני לחץ על הבאזר אחרי 2 דקות ו-28 שניות
עמר בנימיני, בן 28 מבני ציון, הוא קרקסן שמתמחה בהליכה על חבל. בנימיני עלה על המסלול כשהוא לבוש בחצאית ורודה ומכנסיים צבעוניים כסמל לרקע שלו בעולם המחול. הוא תקתק את הסטפר המרחף, צלח גם את אומגת הבאולינג וצלח את גשר הקוביות. את דרך הצינורות, מכשול שתפור לקרקסנים, בנימיני אכל בלי מלח, סיים גם את פדל הפלדה והגיע אל הקיר הכפול. הוא לא המתין שנייה אחת, זינק אל הקיר הרגיל, טיפס עליו ולחץ על הבאזר.

עמר בנימיני (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
עמר בנימיני | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

עמר בנימיני (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
עמר בנימיני | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:32 - נתן את הכל: מייקל גילת נפל למים במכשול החמישי (02:18)
הכירו את מייקל גילת, בן 26 מכפר סבא, מאמן כושר במקצועו שמשחק כדורסל מגיל צעיר. לפני שעלה למסלול, סיפר גילת לאסי ורותם על התהליך לשינוי מגדר שהוא עובר בשנה האחרונה ועל מערכת היחסים שלו עם בת זוגו. גילת עבר יפה את הסטפר, קפץ טוב לחבל אחרי אומגת הבאולינג, צלח את גשר הקוביות וסיים גם את מכשול דרך הצינורות. בפדל הפלדה, לא הצליח לאחוז נכון בפדל ונפל לבריכה. "היה קשה, זה נראה יותר קל מהצד, אבל גאה בעצמי, נתתי הכל", סיכם גילת ביציאה מהמים.

מייקל גילת (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
מייקל גילת | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

מייקל גילת (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
מייקל גילת | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:14 - שיא חדש: אדם דיין לחץ על הבאזר אחרי דקה ו-59 שניות
חשבנו שראינו הערב הכל, אבל אז הגיע אדם דיין, מורה לאומנויות לחימה ותנועה בן 31 שסיים את המסלול בזמן שיא העונה של דקה ו-59 שניות. דיין סיים את הסטפר המרחף ואומגת הבאולינג בהצלחה, צלח גם את גשר הקוביות, הסתער על דרך הצינורות והתקדם צינור אחר צינור עד לפדל הפלדה. דיין הביא ביצוע מצויין גם במכשול הזה, נעמד מול המגה קיר אבל לא הצליח לעבור אותו. הוא ניגש מיד אל הקיר הרגיל, טיפס עליו, לחץ על הבאזר וסיים את המסלול בזמן פשוט מדהים.

אדם דיין (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
אדם דיין | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

אדם דיין (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
אדם דיין | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:12 - ערב של באזרים: אייל אוקופ לחץ על הבאזר אחרי 2 דקות ו-15 שניות
ערב של אלופים: המתמודד החמישי שהצליח לסיים את המסלול הערב הוא אייל אוקופ, בן 22 מכפר סבא, מאמן בקיר טיפוס. אוקופ טס את הסטפר המרחף, אומגת הבאולינג וגשר הקוביות, הסתבך מעט בדרך הצינורות אבל הצליח לסיים את המכשול ולהתקדם לפדל הפלדה. הוא פידל יפה כל הדרך אל הקיר, טיפס את הקיר הרגיל והתמקם במקום הראשון.

אייל אוקופ (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
אייל אוקופ | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

אייל אוקופ (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
אייל אוקופ | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:11 - טיפס לראש הטבלה: פאדי סלבאק לחץ על הבאזר אחרי 2 דקות ו-49 שניות
פאדי סלבאק, בן 25 מנצרת עילית, מאבטח במקצועו, עלה על המסלול עם רעל בעיניים. הוא סיים בהצלחה את הסטפר המרחף ואומגת הבאולינג, מעד בסיום גשר הקוביות אבל הצליח לאחוז במזרון ולהתקדם למכשול הבא. סלבאק צלח גם את דרך הצינורות ופדל הפלדה, הסתער על הקיר הרגיל אבל לא עבר אותו בניסיון הראשון. בניסיון השני טיפס את הקיר, לחץ על הבאזר והתמקם בראש הטבלה.

פאדי סלבאק (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
פאדי סלבאק | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

פאדי סלבאק (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
פאדי סלבאק | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:09 - נפל רחוק מהעץ: עמית שניידר לחץ על הבאזר אחרי 3 דקות ו-38 שניות
בנו של שי, עמית שניידר, הגיע במסלול הנינג'ה הכי רחוק שאפשר מאביו: הוא סיים את הסטפר המרחף בלי בעיות, ירד באומגת הבאולינג ותפס נכון את החבל, חצה יפה את גשר הקוביות וסיים בהצלחה גם את דרך הצינורות. שניידר תקתק גם את פדל הפלדה, בחר ללכת על בטוח וטיפס על הקיר הרגיל בניסיון הראשון בהצלחה.

עמית שניידר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
עמית שניידר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

עמית שניידר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
עמית שניידר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:08 - ריחף לבריכה: שי שניידר נפל למים במכשול הראשון (00:16)
המתמודדים הבאים שעלו על המסלול הם שי ועמית שניידר, אב ובן. שי, בן 55, מהנדס בניין במקצועו, רצה להוכיח לבנו שמבוגרים חזקים יותר מצעירים, אבל סיים את המסלול בתוך 16 שניות בלבד כשנפל למים בתחילת מכשול הסטפר המרחף.

שי ועמית שניידר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
שי ועמית שניידר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

שי שניידר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
שי שניידר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:04 - הקיר גבה מחיר: בן משעלי קרויטורו הגיע לקיר אך לא הצליח לעבור אותו (02:50)
בן משעלי קרויטורו, אחיו של חן, עלה על המסלול מיד אחריו במטרה להשוות את ההישג ואולי אפילו להשיג תוצאה טובה יותר מחן. הוא צלח את הסטפר המרחף, סיים גם את מכשול אומגת הבאולינג בהצלחה והמשיך לגשר הקוביות. משעלי קרויטורו חישב את צעדיו, רץ את הגשר וצלח אותו. בדרך הצינורות, הוא תימרן בין הצינורות בקצב טוב והגיע למכשול שלפני הקיר, פדל הפלדה. הוא התקשה מעט בפידול והשקיע במכשול זה מאמץ רב, מה שאולי מסביר את מה שקרה לו אחר כך בקיר: הוא לא הצליח לטפס את הקיר בכל שלושת הניסיונות שלו ולא זכה לסיים את המסלול.

בן משעלי קרויטורו (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
בן משעלי קרויטורו | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

בן משעלי קרויטורו (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
בן משעלי קרויטורו | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:49 - ביצוע יצירתי: חן משעלי קרויטורו לחץ על הבאזר אחרי 3 דקות ו-13 שניות
הכירו את האחים התאומים למשפחת משעלי קרויטורו, חן ובן. חן, בן 34, נשוי ואב לשניים, עובד כמפנה אשפה במשאית זבל והוא הראשון שעלה על המסלול. משעלי קרויטורו לא מתאמן באופן מקצועי אבל הביא ביצוע מצויין על המסלול. הוא דילג בקפיצות צפרדע על הסטפר, קפץ מאומגת הבאולינג לחבל וממנו למזרון וטס גם את גשר הקוביות. בדרך הצינורות, עבר ביצירתיות בין ארבעת הצינורות והתקדם למכשול פדל הפלדה. משעלי קרויטורו פידל יפה עד לקיר, טיפס את הקיר הרגיל על הניסיון הראשון ולחץ על הבאזר.

חן ובן משעלי קרויטורו (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
חן ובן משעלי קרויטורו | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

חן משעלי קרויטורו (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
חן משעלי קרויטורו | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:39 - ההיסטוריה חוזרת: פרם מורד בלכנר הגיע לקיר אך לא הצליח לעבור אותו (05:13)
פרם מורד בלכנר, בן 33 מחריש, חזר להזדמנות נוספת על המסלול אחרי שבשנה שעברה לא הצליח לעבור את הקיר ולא העפיל לחצי הגמר. הוא הכריז שברצונו לעשות תיקון ולטפס הפעם על הקיר בהצלחה. הוא דילג על לוחות הסטפר בקלילות, כמעט מעד למים בסיום מכשול אומגת הבאולינג אבל התאושש והמשיך לגשר הקוביות. הוא צלח את הגשר, המשיך לדרך הצינורות ועבר יפה בין הצינורות עד למזרון. בפדל הפלדה, בלכנר התקשה לפדל בהתחלה אבל למד את השיטה ופידל עד לצד השני של הבריכה. בקיר, ההיסטוריה חזרה על עצמה: בכל שלושת הניסיונות שלו בלכנר לא הצליח לעבור את הקיר וגם הפעם לא זכה ללחוץ על הבאזר הנכסף.

פרם מורד בלכנר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
פרם מורד בלכנר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

פרם מורד בלכנר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
פרם מורד בלכנר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:29 - כנגד כל הסיכויים: רון לוי לחץ על הבאזר אחרי 6 דקות ו-40 שניות
המתמודד הראשון להערב הוא רון לוי, בן 19 מגילון, דוגמן ואושיית אינסטגרם עם 160 אלף עוקבים. לוי מתאמן בג'יו ג'יטסו ברזילאי, סטריט וורקאאוט וחדר כושר. לוי ריחף על הסטפר, ירד באומגת הבאולינג, קפץ יפה אל החבל ונחת על המזרון. הוא רץ את גשר הקוביות וסיים אותו עם סלטה מרשימה. במכשול דרך הצינורות, הוא זינק אל הצינור הראשון והמשיך ממנו אל הצינורות הבאים, אבל בצינור הלפני אחרון נתקע והיה נדמה שאינו מסוגל להגיע אל הצינור האחרון. לוי לא התייאש ואחרי כמה דקות מאומצות, הצליח להגיע עם רגליו לצינור האחרון והתקדם למכשול פדל הפלדה. הוא פידל יפה במסילה עד לסיום המכשול, נעמד מול הקיר הכפול ובחר ללכת על המגה קיר. הוא לא הצליח לטפס אותו, ניגש אל הקיר הרגיל ובניסיון האחרון עבר אותו בהצלחה.

רון לוי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
רון לוי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

רון לוי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
רון לוי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:21 - מתחילים: המכשולים החדשים נחשפים
תגידו שלום למכשולים החדשים שיככבו במקצה הזה: אל הסטפר המרחף, גשר הקוביות ומכשול הסיום הקיר והמגה קיר יצטרפו הערב שלושה מכשולים חדשים: אומגת הבאולינג, דרך הצינורות ופדל הפלדה. במכשול אומגת הבאולינג, המתמודדים יצטרכו להגיע אל הצד השני של הבריכה כשהם אוחזים באומגה. ברגע שהיא תיעצר, יהיה עליהם לנצל את המומנטום ולעבור ממנה אל החבל. במכשול דרך הצינורות, המתמודדים יצטרכו לזנק אל טרפז וממנו אל חמישה צינורות התלויים בגבהים ובמרחקים שונים. במכשול פדל הפלדה, המתמודדים יצטרכו לפדל את דרכם אל המזרון, מרחק של שישה מטרים, באמצעות פדל פלדה שנע על מסילת ברזל.

פדל הפלדה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
מכשול פדל הפלדה | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12
דרך הצינורות (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
מכשול דרך הצינורות | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

אומגת הבאולינג (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
מכשול אומגת הבאולינג | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12