את רינה מצליח כולנו מכירים ממהדורת החדשות ומהסיקור שלה בתחום הפוליטי. בימים אלה עלה ב-mako פודקאסט חדש שלה שנקרא "אמא, אבא ואני" ובו היא מראיינת בכל שבוע אנשים מתחומים שונים ומדברת איתם על הנושא שהכי קרוב ללב שלהם ושל כולנו - היחסים שלהם עם הוריהם.

היום הגיעה מצליח ל"חדשות הבוקר", ודיברה על הסיבות שהובילו אותה לקחת על עצמה פודקאסט כל כך אישי. היא דיברה על אימה זיכרונה לברכה, והתרגשה עד דמעות. "אמא שלי שהאריכה שנים והייתה איתי הרבה זמן. היא אהבת חיי, היא הדבר הכי משמעותי בחיים שלי, היא האישה שהכי הערכתי בחיים שלי, האישה שלמדתי ממנה המון. היא תמיד נתנה לי את האופציה להיות מה שאני רוצה, איך שאני רוצה", אמרה מצליח. 

היא הוסיפה: "אמא שלי תמיד האמינה בי בלי גבול ותמיד סמכה עליי. היחסים בין הורים לילדים הם הלשד של החיים. אמא שלי לא הייתה חברה שלי, היא הייתה אמא שלי - עם כל המשמעויות הכי עמוקות. היא הייתה אישה יוצאת דופן. אני דווקא יותר דומה לאבא שלי, וגם הוא הטביע בי חותם מאוד גדול. אני הולכת עם סיפורי ההורים. אני מארחת אנשים ואני רק אומרת מילה - 'אבא, אמא' - וזה כמו מעין שנובע. יוצאת אמת עמוקה, פנימית, מרגשת".

רסקין הצביע על ההבדל הגדול בין הפודקאסט לעבודה היומיומית של מצליח. "ביומיום, יושבים מולך אנשים שבאים לערבב ולשקר, זה הדיסוננס הכי גדול", הוא אמר, ומצליח ענתה: "כן, זה נכון. אבל הלב שלי שם. גם בפוליטיקה באתי מאהבת אנשים. גם שם זה יחסים בין אנשים, לא באמת אידיאולוגיות". 

לסיום, מצליח התייחסה לאמנית נחשבת שבחרה שלא להתראיין לפודקאסט שלה בגלל שהנושא לוחץ לה על הנקודות הרגישות ביותר: "היא אמרה לי - 'לדבר על ההורים זה תמיד לגלות משהו חדש עליהם ומשהו מאוד חדש על עצמך, ואני לא מוכנה לזה עכשיו'. זה המקום הכי כואב ומנחם".