בנות הזוג עדי פועה כהן וענבל קורמן התארחו הבוקר באולפן חדשות הבוקר עם נסלי ברדה וחלקו את סיפורן המרגש: במהלך הופעה של הזמר אליעד נחום, כל אחת מהן תכננה להפתיע את השנייה בהצעת נישואים - אבל הן לא ידעו אחת על השנייה. מה שקרה בסוף, זה ששתיהן שלפו טבעת על הבמה והתארסו זו לזו לרקע מחיאות הכפיים הסוערות של הקהל.

סיפורן של בנות הזוג הצליח לרגש את גם את המנחה נסלי ברדה, שנישאה בעצמה לפני כמעט שנתיים לבת זוגה, אירית מגל. מנחת הטלוויזיה נשבעה אמונים למגל בטקס מרגש שנערך בחוף נחשולים לעיני 200 מוזמנים.

נסלי חלקה בפני האורחות, וכן בפני כלל הצופים, את החוויה שלה כאישה שנשואה בעצמה לאישה ונמצאת תחת העין הציבורית. "לפעמים כשאני מדברת על אשתי בתוכנית, יש צופים שמתמוגגים ומקסימים ויש צופים שכותבים לי, 'יש ילדים קטנים, הם לא צריכים לשמוע על זה'", סיפרה המנחה. "אני מנסה להסביר להם שחינוך לזה שיש אהבה מכל הסוגים ומשפחות מכל הסוגים, זה חינוך שהגיע הזמן שיהיה גם לילדים קטנים וגם לילדים גדולים".

"הבנתי שזה הולך להיות קהל של כמה מאות אנשים, אני מודה שהיה בי איזה פחד. אנחנו לא זוג סטרייטיות בסופו של דבר", סיפרה פועה כהן על החשש שהקהל בהופעה של אליעד, לא יקבל בעין יפה את העובדה שהוא עד להצעת נישואים גאה. "נכון, זו החגיגה שלנו וביום יום זה נראה לנו הדבר הכי טבעי והגיוני, אבל היה לי מן הפחד הזה שנעלה לבמה, אני אעשה את ההצעה ואולי תהיה איזה קריאת בוז או מישהו יגיד משהו לא יפה, וזה רגע מאוד חשוב, אינטימי ומיוחד שבצעם חשפתי אותו לכל כך הרבה אנשים. היה לי את החשש, אבל היה פרגון מטורף, שאגות של שמחה, צילומים וחיבוקים כאילו אנחנו סלב. זה היה מדהים, חם ואוהב".