ורד ניני ויקי איצקוביץ' לא ידעו כי במשך שנים אביהם אליהו, ניצול שואה, מסתיר מהם סוד גדול מעברו. כשהיה ילד קטן, אביו של אליהו נרצח על ידי קצין רומני אל מול עיניו. שנים אחר כך יצא למסע נקמה ארוך וחובק עולם במטרה לסגור חשבון עם רוצח אביו.

"בתור ילדים לא ידענו על הסיפור הזה, רק לפני 15 שנים הוא סיפר לנו", סיפרה ניני לנסלי ברדה, "אמא שלי עברה ניתוח וישבנו בחוץ הרבה שעות. פתאום, משום מקום, הוא התחיל לספר שכשהיה ילד רצחו את המשפחה שלו מול עיניו. הוא גולל את הסיפור ואת הרצון שהיה לו לעשות צדק ולהרוג את מי שגרם למוות של המשפחה שלו. הייתי המומה מזה. ידענו שרצחו את המשפחה שלו בשואה, אבל לא לפרטי פרטים. זה היה שוק".

אחרי המלחמה עלה איצקוביץ' לישראל, התגייס לצנחנים ודאג שיעבירו אותו לחיל הים. זאת, כדי שיוכל לעלות על אונייה, להפליג לחוץ לארץ ולחפש אחר הקצין שרצח את אביו. הוא ערק מצה"ל, התגייס ללגיון הצרפתי ואיתר את מיקום הקצין. "הסיפור של אבא מיוחד במינו, אין עוד סיפורים כאלה", סיפר בנו יקי, "כשאבא סיפר לוורד מה קרה התחלנו לשאול שאלות כדי לנסות להבין מה קרה. רק אז גילינו את גודל הסיפור".

הבמאי לודי בוקן כתב וביים את "הצגת הקולנוע האחרונה בבוקרשט" על מסע הנקמה של איצקוביץ' שהסתיים בחיסולו של הקצין. איצקוביץ' לא זכה לצפות בסרט בימי חייו: "אבא נפטר לפני כמה שנים ולא הייתה לו הזדמנות לראות את הסרט. הוא היה איש צנוע ושמח, לא סיפר אף פעם את הסיפור הזה. הוא הצניע אותו ולא אהב לדבר עליו. כשלודי פנה אלינו בפעם הראשונה וביקש לעשות סרט, אבא לא הסכים. אבא חיכה 17 שנים כדי לעשות צדק ולנקום. הוא עשה צדק לא רק למשפחה שלנו, אלא לעשרות אלפי הנרצחים".