תיעוד מרתיח: אחרי שבועות ארוכים שבהם היו מושבתים לחלוטין, בתי הקפה והמסעדות חוזרים לפעילות ומנסים לצאת מהמשבר הכלכלי שאליו נקלעו. באחד מסניפי ארומה, בני משפחה שרצו להתחמק מתשלום על האוכל שהזמינו, עשו יד אחת כדי לחבל במנה ולצאת מהמקום מבלי לשלם. אחת הסועדות תלשה שערה מראשה ושתלה אותה במנה. מה שבני המשפחה לא לקחו בחשבון הוא שהאירוע תועד במצלמות האבטחה.

"זאת פעולה שנעשתה בכוונה תחילה", סיפרה ג'וי חדד שפרסמה את התיעוד, "המשפחה אכלה ומאוחר יותר האישה הזמינה את המנה שלה. כנראה שהם שבעו ולא רצו לשלם על האוכל שלהם, אז היא תלשה את השערה שלה ממש באגרסיביות. כל המשפחה שיתפה פעולה, כולם בתוך הסיפור הזה. גם הלקוחות שישבו מצד שמאל צחקו מהסיטואציה".

"בתור מסעדנית מגיל 14, אנחנו תמיד עושים בדק בית אצלנו", המשיכה חדד, "אנחנו בודקים האם הצוות מתנהל לפי הכללים, האם יש כובע וכפפות לטבח, האם הצ'קר עובד לפי הנהלים, כל זאת כדי שלא יהיה עצם זר במנה. כשיש אירוע בסדר גודל כזה של צעקות ומונולוגים, זה משהו שהוא לא נעים. גם אם אשב במסעדה כלקוחה ותהיה לי שערה במנה לא ארגיש נעים מזה, זה יגעיל אותי, אבל זה משהו שקורה. לכן המסעדה עשתה בדק בית על פי הנהלים ובדקה במצלמות".

שרה ששון, בעלים של המבורגריה בירושלים שלקוח בעסק שלה שתל ג'וק בתוך ההמבורגר ודרש פיצויים, תקפה את בני המשפחה. "הסרטון של השערה מרגיז אותי הרבה יותר מהסרטון של הג'וק שקרה אצלי", אמרה ששון, "ענף המזון ספג מהלומה מאוד קשה בעקבות משבר הקורונה, אז לבוא היום ולעשות דבר כזה לעסק שככל הנראה היה סגור חודשיים ולנסות לסחוט אותו ולהשיג פיצוי, זה מעשה שלא ייעשה. המסעדות דורכות על ביצים, מאוד קשה להתפרנס ובהרבה סיטואציות אנחנו מכופפים את הראש כי 'הלקוח תמיד צודק'".

"חשוב לי להגיד ללקוחות - אל תשכחו שהכל מתועד ומצולם", סיכמה חדד את האירוע, "בסופו של דבר הבושה תהיה על הראש שלכם ולא של המסעדה. אני שמחה בשביל המסעדה הספציפית הזאת שהסרטון התגלה והם ראו את זה קורה בלייב, אבל כואב לי על אותן המסעדות שאולי הלקוח לא ישב בזווית צילום נכונה".