לפני 9 חודשים עמי קאופמן כמעט ואיבד את בתו, אמה – וגם היה קרוב לאבד את חייו בעצמו. מנוף שפעל באתר בנייה ליד הטיילת בעיר בת ים קרס והתמוטט. עמי ובתו בת ה-10 ששהו ברכב בזמן שהמנוף קרס על החנייה בה שהו, לא מקבלים מאז תשובות לגביי התיק הזה ודורשים לדעת מה קורה איתו.

"בתקרית הזו עברו עליי 10 השניות הארוכות בחיי עד שהצלחתי לחלץ את בתי מהרכב שנפגע", סיפר עמי קאופמן ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. "היום עברו 272 ימים מאז המקרה, שוחחתי עם המשטרה ואמרו לי שהחקירה בטיפול. היום בבוקר פתאום קיבלתי מהמשטרה טלפון, כנראה אחרי שביקשו מהם תגובה לראיון הזה. העדכון שלהם הוא שהחקירה הזו יצאה לגוף חיצוני. למשטרה אין את הידע הטכני לחקור בענף הבנייה. חוות דעת של מומחה זה דבר אחד, אבל המשטרה פשוט שלחה את הנושא למומחה והיא יושבת ומחכה".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "תמוהות בעינינו הטענות, שעה שחקירת המקרה עודנה מתנהלת במשטרה. רק בשבוע שעבר עודכן מר קאופמן שהחקירה נמשכת. מטבע הדברים לא נפרט אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי בימים אלו משטרת ישראל ממתינה לחוות דעת של גורם חיצוני מוסמך. אנו נמשיך לחקור את המקרה במקצועיות וביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת".

"אף אחד לא התקשר אליי מהמשטרה", הגיב עמי קאופמן להתייחסותה של המשטרה. "זה ביזיון, אף אחד לא אוכף או מונע, בשנה האחרונה נהרגו 50 אנשים באתרי בנייה ולא הוגש כתב אישום אחד, לכן לא מפתיע שבמקרה שלי כולם ראו ויודעים מה קרה אבל כלום לא קורה".

עוד ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין:

 "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה', 07:00 בקשת 12