דמיינו שקבעתם את מועד החתונה שלכם ל-1 בנובמבר 2022, עוד לפני שהתפרקה הממשלה ונקבע מועד הבחירות. זה מה שקרה לחן לוי ואלישי נגרין, שבחרו שלא להזיז את המועד אלא להינשא הערב כמתוכנן.

הצעת הנישואים נערכה לפני יותר משנה. "אנחנו לא הרבה זמן ביחד, אבל מהר מאוד ידעתי שהכיוון הוא להתחתן", סיפר נגרין, "הצעתי לה בחודש ינואר בחוף נחשולים, יש שם מלון בוטיק יפהפיה על הים. הייתה אווירה רומנטית וחורפית, רק היא ואני. היה הרבה בכי. סגרנו את התאריך הזה בפברואר בגלל המספרים הסימבוליים, ככה שעניין הבחירות יצא לנו ממש בפוקס - אבל אנחנו שמחים על זה, זו הייתה הפתעה נעימה".

"כשהודיעו על תאריך הבחירות מאוד הופתענו", הודתה לוי, "אבל שמחנו מאוד. אנשים יבואו יותר פרש לאירוע, הם יהיו עירניים אחרי שנ"צ. זה יום חופש בשבילם. הייתי מאוד בעד, שמחתי שככה נפל התאריך".

אתם לא מודאגים שבשעה 22:00 כולם ירצו לצפות במדגם ופחות יהיו איתכם?
נגרין: "עם האירוע שאנחנו הולכים לערוך, נדאג שהאורחים יהיו יותר מרוכזים בנו מאשר בפוליטיקה. גם ככה אלה בחירות חמישיות ואנשים פחות עוקבים לדעתי. ההתרגשות הייתה בהתחלה יותר".

חשבתם להקרין על מסך באולם את תוצאות המדגם?
נגרין: "זה רעיון, אנחנו לא שוללים את זה. אם לא היית אומר כנראה לא היינו חושבים על זה, אבל יש פה משהו טוב".

מתכננים להצביע היום?
נגרין: "אנחנו הולכים להצביע, זו חובתנו המוסרית. זה חשוב. למי נצביע? בגלל שאנחנו רואים שבתקופה האחרונה המדינה שלנו מפולגת וחצויה, לא משנה מה נגיד זה יכעיס מישהו. אנחנו מעדיפים לשמור את זה לעצמנו".
לוי: "נלך להצביע ולהשפיע. אין יותר סימבולי מחתן וכלה שהולכים להצביע בבחירות. זו זכות בשבילנו".

תשימו את אותו הפתק?
לוי: "אנחנו די מסתכלים על דברים אותו הדבר, אז יכול להיות שכן".
נגרין: "האג'נדה שלנו די דומה, אנחנו חושבים די דומה".

חן, איך נראה היום שלך בינתיים?
"קמתי מאוד מוקדם בבוקר, עשיתי שיער ואיפור ותכף נלך לצילומים עם כל המשפחה והחברים. נגיע לאולם ונחכה לרגע הגדול והמאוד מרגש. בדרך כמובן שנעצור בקלפי ונצביע".