מהדורות חדשות בטלוויזיה הן משהו ששמור בדרך כלל לשעות הערב, אבל החל מיום ראשון הקרוב הדברים עומדים להשתנות. ניב רסקין מגיע למסך הטלוויזיה של ישראל עם מהדורת "חדשות הבוקר" בשידור חי שיפתח בשעה 7:00 עם עדכונים שוטפים, פאנל פרשנים רחב וראיונות מיוחדים. לקראת עלייתה על המסך של המהדורה החדשה בהגשתו, שתשודר גם בערוץ קשת 12 החל מה-1.11, אספנו כמה נקודות לאורך הקריירה של רסקין.

1. שדר מילדות

כבר כשהיה ילד בן שש, היה ניב מקליט את עצמו משדר לתוך טייפ. לימים, כאמור, הוא הפך לשדר כדורסל בכיר, במשחקי ליגת העל ונבחרת ישראל.

לוח שידורים קשת 12. כל הפרטים

2. הסקופ הראשון

את הקריירה העיתונאית שלו התחיל במחלקת הספורט של גלי צה"ל. הסקופ שביסס את מעמדו היה חשיפת פרשת שחיתות של שופטי כדורגל שכונתה "שופטים באדום". החשיפה הובילה למעצר של מעורבים ורסקין ספג איומים על חייו לאחריה.

יונית לוי ספטמבר 2014 (צילום: צי'נו)
מה משותף לה ולרסקין? יונית לוי | צילום: צי'נו

 3. איך קשורה יונית לוי?

כחייל בגלי צה"ל, שירת רסקין לצד כמה חיילים וחיילות שהפכו מאז לאנשי תקשורת בולטים. אחת מהן היא מגישת המהדורה המרכזית של חדשות 2, יונית לוי. לאחרונה גם העלתה לוי תמונה משותפת עם רסקין מימיהם על מדים, בה בירכה אותו על התכנית החדשה.

>> הטלוויזיה של ישראל עוברת לערוץ 12: כל מה שאתם צריכים לדעת

4. סנדביץ' רסקין

אחד מהתוצרים של השנים הרבות שבילה רסקין בגל"צ הוא "סנדביץ' רסקין". מדובר בכריך שנהג המגיש להזמין באחד המזנונים ליד אולפני הרדיו ביפו, שם בחרו לקרוא לכריך על שמו.

ניב רסקין (צילום: צילום מסך)
מגיע לקשת עם מהדורת חדשות הבוקר. רסקין | צילום: צילום מסך

5. סרבן סדרתי

ההצלחה שלו ברדיו הובילה לפנייה שקיבל רסקין מהמיליארדר ארקדי גאידמק, שהחזיק בעבר ברדיו 99 FM ובבעלות על קבוצת בית"ר ירושלים. למרות ההצעה המפתה, רסקין סירב בנימוס מנימוקים אתיים. הוא סירב גם לפנייה מהפקת תכנית הריאליטי "היפה והחנון", שם רצו שישמש כמנחה.

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, מדי יום ב-07:00 בבוקר בקשת ובקרוב בערוץ 12