מלהק תוכניות בן 30 מחולון חשוד שתקף מינית נשים וילדים אותם הזמין לאודישנים, כביכול. אחת העבירות החמורות בהן הוא חשוד היא תקיפה מינית של נערה בת 15 מאזור המרכז עם צרכים מיוחדים. א', אמה של הנערה, סיפרה ב"חדשות הבוקר" על הפרטים המחרידים שגילו היא ובעלה ואיך 'תפסו על חם' לטענתם את החשוד בעת מעשה.

"קיבלנו טלפון מבית הספר שהדליק לנו נורה אדומה", שחזרה אמה של הנערה את הרגע בו גילו ההורים מה עבר על בתם. "היא לא שיתפה פעולה ולא הסכימה. באותו רגע לא הבנתי למה היא מתביישת, לאחר שכנועים הסתכלנו בטלפון וחשכו עינינו".

ההורים מצאו בטלפון של בתם הודעות המצביעות על קשר של למעלה מחודש שהתנהל בין בתם לאדם לא ידוע. "היא חשבה שהוא נער, אחר כך סיפר לה שהוא חייל. ראינו חלק מההודעות ועוד הרבה שנמחקו. הוא כתב לה: תתפשטי, צלמי לי את האיברים שלך".

ההורים בקשו מבתם להתקשר בשיחת וידאו אל אותו אדם בנוחכותם. "איך שהתחילה השיחה הוא אמר לה קדימה תתפשטי. הוא הפשיל את מכנסיו, החל לעשות מה שעשה ואז בעלי התפרץ וצעק לו שהוא מדבר עם ילדה בת 15. הוא מיד ניתק את השיחה ואחר כך התקשר ואמר לה שחבר שלו לקח את הטלפון ועשה משהו לא יפה. הבנו שבשיחות ביניהם הוא איים שיאנוס אותה אם תגלה. בעיניי זה יותר מרצח, הוא הפך אותה לשפחת מין שלו, אמנם זה לא פנים אל פנים אבל שיחת וידאו היא לא פחות נוראית".

"חדשות הבוקר": א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12