שרת המשפטים איילת שקד, נמצאת בימים האחרונים במוקד הכותרות. חקירות נתניהו והמשבר הקואליציוני סביב החוק הצרפתי שהגיע בעקבותיהן. סוגיית פתיחת המרכולים בשבת. הסערה שיצר יו"ר המפלגה שלה, נפתלי בנט. כל אלו הביאו אותה לאולפן "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין בערוץ 12.

"בנט לא טעה, עדיף שהצבא ידבר פחות", התייחסה השרה בראיון לדבריי שר החינוך, שתקף את צה"ל על כך ש"התנצל" כביכול, על חיסול המחבלים בתקיפת מנהרת הטרור בעזה. שקד הוסיפה בנושא: "בעבר היו פעולות מוצלחות של הצבא שלאחריהן לא נאמרה מילה. כאן היה תדרוך עיתונאים מאסיבי של דובר צה"ל ובנט רק הגיב לדברים. במדינה דמוקרטית מותר שתהיה ביקורת גם על דובר צה"ל".

על נושא החוק הצרפתי שגרם השבוע למשבר קואליציוני אמרה: "החוק נדחה בהסכמה שלי עם דוד ביטן, אמרנו שאנחנו רוצים לבחון את זה. דוד ביטן יו"ר קואליציה מצוין ואנחנו משתפים פעולה". מנגד, הבהירה השרה את עמדתה בנושא וציינה: "אם ראש הממשלה יואשם בשוחד, זה לא דבר שאפשר לטאטא".

לוח שידורים קשת 12. כל הפרטים

 על דברי המפכ"ל רוני אלשיך, שאמר כי לפרקליטות אין יכולת לסיים את החקירה, הגיבה שרת המשפטים: "הודעת המשטרה היא בעיקר לתקשורת, הפרקליטות בקיאה בענייני התיק. צריך שלפרקליטות וליועמ"ש יהיה שיקול דעת נקי. תהיה שקיפות, אבל לא צריך לעשות את זה מוקדם מדי, אסור לעשות לינץ' לפוליטיקאים". שקד גם סיפקה את פרשנותה להחלטה בעניין פתיחת המרכולים בשבת: "השופטים אמרו לעיריות: תעשו מה שאתם מבינים".

עוד ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין:

 "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, מדי יום ב-07:00 בבוקר בקשת ובקרוב בערוץ 12