המתקפה של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומקורביו על המפכ"ל היוצא רוני אלשיך נמשכת. בראיון ל"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין בקשת 12 תקף יושב ראש הקואליציה, חבר הכנסת דוד אמסלם (ליכוד) את אלשיך במילים קשות, ואמר הבוקר (ב'): "לא ראיתי כל כך הרבה רוע, אכזריות וכפיות טובה שדחוסים בבנאדם אחד כמו אלשיך".

"יש רדיפה מצד משטרת ישראל, זו ממש הפיכה", האשים ח"כ אמסלם את אלשיך והארגון בראשו עמד עד כה. "שלוש שנים לא מעניין את אגף החקירות כלום חוץ מכתב אישום נגד נתניהו. אלשיך עשה נזק עצום למשטרת ישראל, שלושה חודשים הוא אוסף חומר כדי לסכל את המינוי של צ'יקו אדרי". ניב רסקין שאל את אמסלם למי הוא בא בטענות, מאחר ונתניהו היה זה שמינה את אלשיך, והוא השיב: "לא כל מי שאתה ממנה מסתבר לך שהוא איש הגון וישר וזה מה שקרה לנו עם אלשיך".

אמסלם התייחס לראיות בתיק 4000 על הקשרים שהתנהלו לכאורה בין נתניהו לשאול אלוביץ', וציין: "אז נתניהו אמר שיכפישו אותו 80 במקום 100 אחוז מהזמן, אז מה? אם בזק קורסת כל התשתיות במדינה קורסות, לכן היה היגיון בחיבור. אם אלוביץ' היה מרוצה מרבין ומבקש שלא יכפישו אותו היו חוקרים? כל החלטות ראש הממשלה מקצועיות, ולפעמים גם אפשרי שהחלטות מתהפכות".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12