שלושה ימים חלפו מאז פרצה המלחמה ולרותם סימון אין מושג מה עלה בגורל הארוס שלה, בנימין בנג'י טרקניסקי. בנג'י הוקפץ לגזרה ביום שבת, נפצע בהיתקלות עם מחבלים - ומאותו הרגע, נעלמו עקבותיו.

"ביום שבת בבוקר התעוררנו, כמו כל מדינת ישראל, לאזעקות ולהמון בלגן", תיארה סימון, "בנג'י, מתוקף תפקידו, הוקפץ ישר לגזרה. בהמשך היום כתב לי שהכל בסדר ואיפה הוא נמצא. בשעות הערב שלח לי הודעה: 'יהיה בסדר, תהיי חזקה', ומאז נותק הקשר. לפי שמועות ששמענו, ושום דבר לא באמת מאומת כרגע, לא על ידי גורם צבאי ולא על ידי גורם בכיר, ככל הנראה בנג'י נפצע בהיתקלות בשעות הערב".

"ממה שאנחנו יודעים, זה קרה באזור בארי. בנג'י נפצע ובעודו פצוע פינה פצועים לאמבולנס, לרכבי חילוץ. משם, השמועות מתפצלות למיליון כיוונים. חלק ראו אותו עולה על האמבולנס, חלק לא ראו אותו מאז".

היו איתו עוד כוחות. אף אחד לא יודע להגיד מה קרה לו?
"אלה בדיוק השאלות שלנו. אין לנו שום קשר לגורם שהיה איתו. אני יודעת על עוד חבר שנפצע איתו ועל עוד פצועים שפונו מהמקום. לא דיברו איתי מהיחידה. גיליתי דרך טלפון שקיבלתי ביום ראשון בערב ממפקד לשעבר ששאל לשלומו, שעוברת שמועה בחטיבה שהוא פצוע. מאותו הרגע זה מחול שדים: טלפונים לקצינות נפגעים, טלפונים לכל מי שאני מכירה בחטיבה. אף אחד לא יודע להגיד לי איפה הוא. בחטיבה הוא מוגדר כפצוע, עוד לא הגדירו אותו כנעדר, למרות שהם לא יודעים איפה הוא נמצא. אנחנו, המשפחה והחברים, הגדרנו אותו בעצמנו כנעדר. אנחנו מחפשים אותו".

ספרי על בנג'י.
"אנחנו ביחד שנתיים וקצת, מאורסים ואמורים להתחתן באפריל. בנג'י לוחם מדהים, אמיץ, חזק, מורעל, כמו שכולם אומרים עליו, כל מי שמכיר אותו, כל החיילים שלו בעבר, כל מי ששירת איתו. אני מקבלת אלפי הודעות תמיכה מאנשים שמכירים אותו ושירתו איתו. הוא בן אדם שילחם עד טיפת דמו האחרונה. אני סומכת עליו באופן אישי, יודעת שהוא חכם וחזק ויודע את הכללים, לא יסכן את עצמו, אבל הוא לגמרי חדור מטרה ומלא מוטיבציה. אנחנו פשוט רוצים שמישהו יגיד איפה הוא: בשטח, בבית חולים, בכל מקום שהוא, רק שיגידו לנו שהוא נמצא איפשהו. מבקשת שגורם ביטחוני צבאי ייצור איתנו קשר ויגיד שזה בטיפול, שמחפשים את בנג'י כמו את שאר הנעדרים, ושיהיו בשורות טובות".