תביעתה של עובדת לשעבר במעון ראש ממשלה כנגד שרה נתניהו, ממשיכה לעמוד במרכז סדר היום הציבורי. בתביעה מעלה העובדת תיאורים כמעט בלתי נתפסים, על התעמרות קשה לכאורה מצד אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו.

"נתניהו ביקש ממני בגלל ניסיוני לסייע בנושא הזה למרות שאני לא בתפקיד רשמי", חשף ניר חפץ, שהגיע לאולפן "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. יועצו לשעבר של ראש הממשלה, שהבהיר כאמור כי הגיע לייצג את עמדת המשפחה, הוסיף: "אני מאמין לשרה במאה אחוז. שוחחתי עם עובדי המעון וכולם מכחישים לחלוטין את הטענות. זה אקזיט משתלם לתבוע את שרה נתניהו. מדובר בעובדת שתובעת 20 אלף שקל ליום אחרי שעבדה שם עשרה ימים, התקשורת והיח"צנים של מני נפתלי מחבקים אותה, זו שיטה משתלמת. אולי יהיו עוד עשרים תובעים כאלו? התביעה האישית כנגד שרה היא ההזדמנות להוכיח שלא היו דברים מעולם".

לוח שידורים קשת 12. כל הפרטים

מנגד דיבר גם כתב חדשות 2 גיא פלג, שהשמיע דברים אחרים. "אנחנו פחות או יותר יכולים להבין מה קורה בבית ראש הממשלה. יש קביעות חד משמעיות של בית משפט שדברים דומים מתרחשים שם במשך שנים". פלג התייחס להודעות שנחשפו במשפט ואותן שלחה כביכול אותה עובדת לאחותה. "מהודעות הוואטסאפ שחשפה אותה עובדת במשפט מתבטאות תחושות קשות מאוד. נכון, יש כמה תהיות לגביי התביעה הספציפית, על הסכום שדורשת העובדת והזמן הקצר שעבדה. עוד סימן שאלה הוא איך עובדת קבלן בשכר מינימום, מגיעה לאחר כמה ימי עבודה במעון למשרד עו"ד בכיר. למרות זאת, יש הצטברות עדויות של עובדי המעון לאורך השנים שאי אפשר להתעלם ממנה".

חפץ: "היו לי מאות שעות עם שרה נתניהו, היא אישה חמה ומסבירת פנים, 20 שנה מנסים לעשות לה דמוניזציה ובאמצעות זה להוריד את בעלה מהשלטון. זה מעלה סימני שאלה על הכוחות שעומדים מאחורי עובדים, לא מקרי שאלו אותם עורכי הדין של מני נפתלי". לכך השיב גיא פלג: "באמת יכול להיות ששרה נתניהו היא אשת שיחה מרתקת ואינטיליגנטית, אבל מתברר שיש לה צד אחר, שמתרחש כנראה בקומה השנייה של מעון ראש הממשלה. שם ניר חפץ לא היה מעולם ושם, לכאורה, יש לגברת נתניהו התקפי זעם קשים".

בתווך, ח"כ דודי אמסלם תקף הבוקר (ראשון) את עורכי דינה של עובדת הניקיון שהועסקה במעון ראש הממשלה ותובעת את שרה נתניהו על העסקה פוגענית וחשף את שמה של הצעירה, ש"ר, שהגישה את התביעה.

 

עוד ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין:

 "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, מדי יום ב-07:00 בבוקר בקשת ובקרוב בערוץ 12