בתווך, בסביבתו של נתניהו ממשיכים בהגברת המתיחות מול גורמי אכיפת החוק. ח"כ דודי אמסלם הציע אמש בראיון לכתבת החדשות דפנה ליאל, להוריד את שכרו של מפכ"ל המשטרה ולעלות את שכרו של ראש הממשלה. "תקרת השכר הכי גבוהה במדינה צריכה להיות של ראש הממשלה, הוא מנהל את כל העסק. מעבר לזה אם הייתי מפכ"ל המשטרה לא הייתי לוקח 100 אלף שקל מבחינה מצפונית".

"יש צדק שרה"מ, עובד הציבור הבכיר ביותר במדינה יקבל שכר בהתאם", ציינה בנושא חברת הכנסת נאווה בוקר (ליכוד). בראיון לחדשות הבוקר הוסיפה: "בכל אופן אני חושבת שאין טעם לעסוק בנושא הזה כרגע. ההצעה לקיצוץ שכר המפכ"ל נראית לי מיותרת ולא מתאימה".

חבר הכנסת לשעבר מטעם "התנועה", ניצב בדימוס דוד צור שהיה מפקד הימ"מ ומחוז תל אביב של המשטרה, תקף את הצעתו של ח"כ אמסלם: "רה"מ צריך להרוויח יותר, אבל מה זה קשור למפכ"ל? בחודשים האחרונים יש מתקפה כנגד רב ניצב רוני אלשיך. לדעתי זה נעשה כדי להרוויח זמן. מזל שאמסלם וביטן לא העבירו איסור על המשטרה להשתמש במרקר ועט אדום. נתניהו מנסה לייצר דלגיטימציה של מערכת אכיפת החוק". הפרשנית עדי מאירי, הוסיפה כי בצמרת המשטרה אומרים בנושא: "יש כאן תהליך שנועד להפריע לחקירות ראש הממשלה".

בשאלה האם המשטרה תמליץ בסופו של דבר על הגשת כתב אישום בפרשות נתניהו אמרה ח"כ בוקר: "יש כל כך הרבה מקרים שהמשטרה המליצה על הגשת כתב אישום ובסופו של דבר לא היה כלום, אבל החיים של אותם אנשים נהרסו".

עוד ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין:

 "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה', 06:45 בקשת 12