תאונה לא שגרתית אירעה אתמול (רביעי) בגבעתיים, כשנהג חברת "קווים" איבד שליטה על האוטובוס, טיפס על המדרכה והתנגש בחנות ירקות. ארבעה נוסעים נפצעו באירוע ופונו לבית החולים, אחד במצב בינוני והשאר במצב קל.

אחת הפצועות בתאונה הייתה השחקנית והיוטיוברית בר מיניאלי, ששיחזרה ב"חדשות הבוקר" את שאירע. "הייתי באוטובוס בדרך לצבא, עסוקה בעניינים שלי, ופתאום, תוך שניות, האוטובוס היה חצי מעוך", תיארה מיניאלי, "הנהג עלה על האי תנועה, פגע בתמרור ושבר את ההגה ימינה ממש חזק. תוך שנייה היינו בתוך בניין, כולם היו בפאניקה, קפאנו".

"למזלי, קיבלתי רק חבלות ומכות יבשות", המשיכה השחקנית, "אני מכירה את הנהג, הוא עושה את המסלול הזה שנים על גבי שנים. כשראיתי את השמשה מרוסקת פחדתי, לא יכולתי להעריך את הפציעות ולא ידעתי מה קרה לו. כשהודיעו שהוא פצוע באופן בינוני, שהוא בסדר ובחיים, נרגעתי. זה מה שהכי הפחיד אותי".

הילה חיים ועידן דנוס, בעלי חנות הירקות, ניצלו במזל כיוון שלא היו בחזית החנות באותן שניות. "הייתי בקופה כשראיתי את האוטובוס 'רוקד', הבנתי שזה הולך להסתיים לא טוב", תיארה הילה, "כשראיתי את ההתנגשות לא האמנתי, זה היה מטורף".

במזל לא היו הרוגים באירוע.
עידן: "זה יכול היה להיגמר הרבה יותר גרוע, האוטובוס נסע בפול גז. החנות ניזוקה, בעיקר הפירות והירקות שהיו בחוץ".
הילה: "תמיד יש מחוץ לחנות עוברי אורח, קונים או עובדים. בחיים לא דמיינתי שאצפה בדבר כזה".