עד הלילה בחצות ראש הממשלה בנימין נתניהו יצטרך להודיע לנשיא האם עלה בידו להרכיב ממשלה או שהולכים לבחירות חדשות בעוד שלושה חודשים. במקביל, הבשילו המגעים לצירוף משה כחלון וחברי מפלגת כולנו לליכוד. כחלון ישובץ במקום החמישי ואילו חברי הכנסת הנוספים ישוריינו בין המקומות ה-15 ל-35. שר הכלכלה אלי כהן ישוריין במקום ה-15, חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון במקום ה-29 ואילו יושב ראש הסיעה חבר הכנסת רועי פולקמן ישובץ במקום ה-35.

מי שהביעה את התנגדותה בפומבי לאיחוד עם כחלון היא מספר 35 בליכוד, חברת הכנסת אוסנת מארק. אתמול, ביציאה מישיבת המזכירות שבה אושר המיזוג, נשמעה מארק אומרת לפעיל ליכוד: "למה אני צריכה לשריין את הגברת שאשא ביטון? מי היא בכלל?".

"לא אמרתי 'מי היא בכלל', אמרתי את מה שאני חושבת: שהשריון של כחלון לא היה נכון, שהוא לא טוב לליכוד. כחלון לא מביא לנו ערך מוסף, הוא לא מביא לליכוד כלום", אמרה מארק ב"חדשות הבוקר". "נכון, כחלון הוא ב-DNA של הליכוד, אלי כהן הוא חבר יקר, הם אנשים טובים כולם, אבל עדיין אני חושבת שהאיחוד הזה של מפלגת כולנו הוא לא טוב".

את מפחדת שבגלל האיחוד עם כחלון תישארי מחוץ לכנסת?
"אני באופן אישי עובדת על הסיפור הזה של להגיע לכנסת 30 שנה. למה אנחנו צריכים להביא אנשים מבחוץ? יש לנו באמת אנשים טובים ומוכשרים בתוך הליכוד".

אז אל תצביעי על פיזור הכנסת.
"משהתקבלה ההחלטה שאנחנו צריכים לצרף אותם, ואני מקווה שזה יביא לנו הרבה יותר מנדטים, אני מתיישרת. הצבעתי במזכירות הליכוד בעד האיחוד. אני לא אהיה זו שאירה בתוך הנגמ"ש של הליכוד, אנחנו לא הולכים נגד יושב ראש המפלגה שלנו, נגד ראש הממשלה שלנו, אנחנו לא עושים את זה, גם אם זה יעלה לי במחיר אישי שלי. אני לא מקריבה את המפלגה שלי. אני מאמינה באחדות של המפלגה".

את מאמינה שברגע האחרון תגיעו להסכמות עם ליברמן?
"אני מאוד מקווה שב-17 שעות שנותרו לנו, ליברמן יתעשת על עצמו ונקים פה ממשלה שהיא חובה לתושבים במדינת ישראל. מקווה שנגיע לסיטואציה שכל הפארסה הזאת תהיה מאחורינו. אנחנו עדיין לא נמצאים בבחירות, נעשים מאמצים כנים מצד הליכוד, נראה מה יקרה".