מוסיף להיות קשה מצבו של הנער בן ה-14 שנפצע אתמול קשה מפיצוץ של נפל ביער סמוך לעיר אלעד. שני ילדים נוספים בני 9 ו-11 נפצעו באורח קל-בינוני ומאושפזים בבית החולים שניידר. דניאל סמולסדורף, אביו של הפצוע הקשה, התראיין ל"חדשות הבוקר" והשמיע את ההקלטה המזעזעת של שיחת הטלפון, בה הזעיק בנו את הוריו למקום מיד לאחר הפיצוץ.

"הצלה!" נשמע הבן זועק והאמא צועקת לו בחזרה: "איפה אתה, מה קרה?!". הבן השיב: "כל הרגל שלי התפוצצה, כל הבטן שלי דם, תקראי דחוף להצלה!". באותו שלב ניסתה האם לשמור על קור רוח וביקשה מהבן לתאר לה בדיוק איפה הוא נמצא. האב הוסיף: "הנס שקרה הוא שהבן הצעיר שלי הכיר את המקום, והוביל את כוחות ההצלה אל אחיו הגדול. אני מקווה שאם ילדים ישמעו את זה, הם יבינו כמה זה מסוכן ושאסור לגעת בנפלים האלו".

"זו רשלנות של מדינת ישראל שלא מנקה שטח אש, שפתוח לטיול והעירייה אפילו פתחה את השער אליו למבקרים", הוסיף אביו של הנער הפצוע. "זו שמורת טבע יפה, ילדים אוהבים לטייל שם ואי אפשר לסגור את השטח הזה, הוא עצום. מטבע הדברים הם סקרנים ונוגעים במה שלא צריך, יש שם הרבה נפלים ופעמים רבות הוזמנו חבלנים לאזור. המשטרה, העירייה ומשרד הביטחון מעבירים אותנו מאחד לשני וכמו תמיד במדינה כל גורם טוען שזו לא אחריותו".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-06:15, ערוץ 12