סוכן המכירות מרדכי לוי נכנס לפיצוציה שנמצאת בתוך קניון בפתח תקווה והציע לבעל הבית את מרכולתו. לפתע, משום מקום, לקוח ששהה בחנות ניפץ על ראשו בקבוק זכוכית וגרם לפציעתו. התוקף ברח והמשטרה לא הצליחה לאתר אותו, על אף שהאירוע תועד כולו במצלמות האבטחה ופניו גלויות לחלוטין.

בשיחה עם נסלי ברדה, נזכר לוי באירועי היום ההוא. "קמתי בבוקר ויצאתי לעבודה, למכור מוצרים של חברת הבלונים שאני עובד בה", תיאר לוי, "נכנסתי לפיצוציה והראתי לבעל הבית את המוצרים שלנו. זה מצא חן בעיניו והוא אמר, 'בוא נעשה הזמנה'. התחלתי לעשות הזמנה עם הטאבלט, כשבינתיים נכנס בחור, הסתובב והסתכל. לא יודע למה, אבל הרגשתי שמשהו לא בסדר. אמרתי לבעל הבית - הבחור הזה חשוד. תקרא לקב"טים".

"הוא אמר לי - 'לא, שטויות, הוא בטח לא בסדר'. המשכתי לעבוד ולמכור לו, כשבינתיים הבחור הלך. לא עברו כמה דקות והבחור חזר. הוא הוציא בירה מהמקרר והתחיל לסובב את הבקבוק ימינה ושמאלה, לא דבר נורמלי שעושים בדרך כלל. בעל הבית ראה את זה ואמר לו - 'תן לי את הבקבוק או תן לי כסף'. הוא עשה את עצמו מחפש כסף בכיסים. הייתה לי תחושת בטן לא טובה. בשנייה שהסטתי ממנו את הראש ימינה, הוא פיצץ לי את הבקבוק על הראש וברח".

אתה מבין באותם רגעים מה קורה?
"ראיתי כוכבים, התחלתי לצעוק - 'הראש שלי, הראש שלי'. התחיל דימום מהראש. אנשים התאספו, בחורה אחת הוציאה את הסוודר שלה ושמה לי על הראש כדי לעצור את הדימום. הגיעו משטרה, קב"טים ואמבולנס ופינו אותי לבית החולים. הייתי שם יום שלם, עשו לי תפרים בראש. החיים שלי התהפכו מאז, הנפש נפגעה".

משום מקום: ניפץ בקבוק זכוכית על הראש (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12)
"החיים שלי התהפכו מאז, הנפש נפגעה". מרדכי לוי | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12

יש תיעוד של התקיפה, פניו של הפושע גלויות - ובכל זאת המשטרה סגרה את התיק. מה ההסבר לזה?
"זו פאשלה גדולה של המשטרה. התקשרה אליי אתמול בחורה מנהריה ואמרה לי, 'ראיתי את הסרטון ואני מכירה את הבחור'. הוא ניסה להתעלל בילדה שלה מינית. היא טוענת שהוא חולה נפש ונמצא במוסד לחולי נפש בעכו. יש לה את השם ותעודת הזהות שלו. זה משהו סדרתי, לא פעם ראשונה. הלכתי למשטרה מספר פעמים, התקשרתי, שלחתי הודעות - אף אחד לא נותן לי תשובה. כלום. זה ביזיון של המשטרה".

תגובת משטרת ישראל: "עם קבלת התלונה המשטרה פתחה בחקירה, במסגרתה בוצעו מגוון פעולות תוך איסוף ממצאים במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם החשוד. משלא נמצאו ראיות מספקות המאפשרות את זיהוי החשוד, הוחלט על סגירת התיק. ככל שיתקבלו במשטרה פרטים או מידע חדש שיוכל להביא להתפתחות בחקירה, אזי התיק יפתח מחדש".