אורלי סנדרס מחדרה חזרה ממסיבת רווקות והלכה לישון לצד מי שהיה אמור להפוך לבעלה כעבור ימים אחדים, בנימין סטרוק. כשהתעוררה בבוקר, גילתה שהיא מדממת מהצוואר וראתה את בן זוגה עם סכין ביד.

"ניסיתי לקחת לו את הסכין בצד שחותך כדי שלא ייתן לי עוד מכות", סיפרה במהדורה המרכזית, "הצלחתי קצת לדבר איתו, שמתי את הראש שלו על הרגליים שלי ואמרתי לו שהכל בסדר, שהוא יכול לשחרר את הסכין".

לפי החשד, סטרוק סימם את סנדרס באמצעות כדורי שינה לפני שניסה לרצוח אותה. סנדרס פונתה לבית החולים במצב קשה כשהיא סובלת מחתכים בצוואר ומאיבוד דם. היא אושפזה במחלקה לטיפול נמרץ. לפני שנעצר בחשד לניסיון רצח, סטרוק חתך את עצמו ופונה במצב קל לבית החולים. כעת מנסים במשטרה להבין מדוע ניסה לרצוח את ארוסתו.

אורלי סנדרס ובנימין סטרוק (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12)
אורלי סנדרס ובנימין סטרוק | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12

הבוקר (שני), שוחחה אחותה התאומה של אורלי, אלכסנדרה, עם ניב רסקין. ככל שהימים חולפים מאז האירוע, היא משחזרת ומבינה שהיו סימנים מקדימים למעשה הנורא: "לא חשבנו שיקרה משהו כזה, לא ראינו סימנים מקדימים - אבל עכשיו בדיעבד אני חושבת על שיחה שהייתה לנו בארוחה משפחתית".

"הוא אמר שעם סכין בצוואר אפשר להרוג מישהו תוך כמה דקות", נזכרה אלכסנדרה, "באותה עת לא חשבנו על משהו כזה, אבל בדיעבד אפשר לקחת את זה כסימן. הם היו ביחד שנתיים, מאורסים שנה, והוא לא איים עליה אף פעם. ממה שראיתי הייתה אהבה, זו הייתה זוגיות מאוד בריאה. הם תמיד היו האחד בשביל השנייה, תמכו זה בזו".

אתן מצליחות להבין מה גרם לו לבצע מעשה כזה?
"אני לא יודעת להגיד למה קרה מה שקרה, יש חקירה כרגע ואני לא רוצה לפגוע בעבודת המשטרה. אני כן יודעת שהוא היה קוהרנטי וידע מה שהוא עושה".

אורלי סנדרס בבית החולים (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12)
אורלי סנדרס בטיפול נמרץ בבית החולים | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12

מה שלום אורלי כעת?
"מצבה משתפר לאט לאט. היא השתחררה מטיפול נמרץ לאחרונה. עדיין קצת קשה לה לדבר, הקול שלה לא חזר במלואו. היא עדיין לא יכולה לאכול בכוחות עצמה, אז היא מקבלת הזנה דרך הוורידים. היא מודעת למה שקרה, מדברת ומספרת למשטרה הכל. האם היא מעכלת את זה נפשית? אני עוד לא בטוחה".

עו"ד בן מעוז, פרקליטה של אורלי סנדרס, הוסיף: "יש לנו ראיות לכך שהחשוד תיכנן מראש ובקפידה את הרצח. הוא ידע והבין היטב את מעשיו. חשוב לומר שאלמלא התושייה של אורלי ושל השכנים הסיפור הזה היה נגמר בצורה קשה וטרגית הרבה יותר. אין לי ספק שמדינת ישראל תשכיל להגיש כתב אישום במהרה נגדו בניסיון לרצח ואנחנו נמצה עימו את מלוא חומרת הדין".