חקירותיהם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ויושב ראש הקואליציה, דוד ביטן, יצרו סערה במערכת הפוליטית, אך מי ששומר באופן יחסי על שקט תקשורתי הוא שר החינוך, נפתלי בנט. בראיון עם ניב רסקין בתכנית "חדשות הבוקר", התייחס השר לעניינים הבוערים וגם לסערה סביב הופעתו של הזמר יונתן רזאל מול נשים בעיניים מכוסות.

"ביטן חבר והוא עושה את עבודתו ואנחנו סומכים על גורמי החקירה", התייחס תחילה בנט לחקירת יושב ראש הקואליציה. "לא נחמד לקום ולראות כותרות אבל אנחנו צריכים להמשיך לפעול לקידום המדינה. היו כבר אנשים שנחשדו ואחר כך טוהרו. אם מישהו יורשע הוא צריך ללכת לכלא, אנחנו במדינת חוק ולא מדינת קווים אדומים.יש אווירה לא טובה בתקשורת, אבל הציבור עסוק בחיים עצמם. לא צריך להסית נגד הממשלה בגלל אירוע כזה או אחר". אמש (שני) פורסם סקר עבור חדשות 2 לפיו אם היו מתקיימות בחירות כעת הייתה זוכה מפלגת הבית היהודי בראשותו של בנט ל-12 מנדטים. "אני מזנק בסקרים בחמישים אחוז אבל בסוף צריך לעשות מה שטוב לישראל", התייחס לכך בנט והוסיף: "ללכת לבחירות אחרי שנתיים וחצי זה רע. לכל שר לוקח בערך שנה להבין את המשרד שלו. לא עזבתי את ההייטק בשביל לעבור ממערכת בחירות אחת לשנייה".

בנט נשאל גם על הסערה סביב הזמר יונתן רזאל שכיסה את עיניו בהופעה בפניי נשים ואמר: "כל אדם ואמונתו, לי אישית אין בעיה עם שירת נשים אבל אחד מעקרונות הסובלנות הוא לכבד גם את מי שחושב אחרת מאיתנו. מה דבר כזה עושה? את מה שנחליט שזה יעשה. אני מכבד כל אדם ועמדתו, כולל הקהל שהבנתי שאהב את זה".

בנט התייחס גם לענייני תחום החינוך עליו הוא מופקד בממשלה ולעיצומי המורים, שדורשים העלאה בשכרם. "זאת הפעם הראשונה שמתמקדים בשכר של מורים מתחילים וזה חשוב, כדי למשוך מורים אקדמאים צעירים. אנחנו כרגע בשיא המשא ומתן, העיצומים לא נעימים אבל בקרוב נגיע עם בשורה לציבור".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-7:00, ערוץ 12