"בכל יום יש שיפור קטן, אבל הדרך ארוכה": רותם מנסנו, שנורה ונפצע קשה מאוד בפיגוע בדיזנגוף בתל אביב, התעורר ומתקשר עם המשפחה והחברים. מנסנו, די-ג'יי במקצועו, היה אמור לתקלט בעשרות אירועים בשבועות הקרובים. 70 די-ג'יים התגייסו למענו ויחליפו אותו באירועים הללו, כשהכסף יילך למנסנו.

די-ג'יי דור אבידן, חברו של מנסנו שעומד מאחורי היוזמה, סיפר הבוקר: "יש למנסנו 40-50 אירועים. כרגע פנו אליי עשרות זוגות, חסר לנו עוד קצת. לכל זוג תהיה אפשרות בחירה מבין חמישה די-ג'יים מהטובים בארץ, שבדרך כלל לוקחים עשרות אלפי שקלים לערב. פה הם באים ומתנדבים: 'אנחנו פנויים ונעשה את הכי שמח שיש לזוגות'. חשוב לציין שבסוף האירוע הצ'ק נכתב עבור רותם מנסנו, הכסף הזה יילך עבורו".

"זו יוזמה מחבריו של רותם ומעם ישראל היפה, התקליטנים שרוצים לבוא, לשמח את הזוגות ולעשות את הכי טוב שאפשר. איגדתי קרוב ל-70 די-ג'יים, זה נקרא 'החמ"ל של מנסנו'. יש לנו קבוצת וואטסאפ".

"כולנו מקווים שרותם הוא זה שינגן בחתונות האלה, אנחנו אופטימיים לדבר הזה ומתפללים, בכל ביום, בכל תזוזה קטנה. אי אפשר לדעת איך תיראה ההחלמה וכמה זמן היא תימשך".

רותם בהכרה? אתם מדברים איתו?
"אנחנו מדברים איתו, הוא אומר משפטים קטנים, כמו 'כואב לי מאוד'. הוא שואל כל הזמן על החבר שלו. גם כשעדיין היה עם צינור ההנשמה, היו לו שני משפטים: 'אור, אור', והשני זה, 'לקוח, לקוח'. עידו אביב, חבר טוב שלו, הלך איתו לפי אותיות כי היה לו קשה לדבר. הוא אמר: 'תעשה לי עם העיניים מתי לעצור'. ככה הגענו לזה שביום שני יש לו לקוח שהוא צריך לדבר איתו".

מה אתם מספרים לו על חברו אור?
"אומרים לו שהוא נלחם. רותם אומר, 'תדאגו ללקוחות'. זה מראה איזה בן אדם הוא, בן אדם עם לב זהב. רותם מנסנו זה הירושלמי הטוב שכולם אוהבים, שהגיע לתל אביב ואי אפשר שלא להתאהב בבן אדם הזה. הוא די-ג'יי מדהים, פצצת אנרגיה, עושה שמח לאנשים. כל מה שעושים עבורו, אני בטוח שהוא היה עושה את זה - ויותר מזה".

דיברת עם רותם ביום הפיגוע?
"דיברנו. הוא התייעץ האם להעלות רילס לאינסגטרם וכמה לייקים הוא יקבל עליו. זה רילס שלו מנגן בפורים, ממש יומיים לפני הפיגוע. מאז, דיברנו איתו על זה וסיפרנו שעלו הצפיות. הוא אמר, 'אני לא מאמין לכם'. כשהיינו לידו במיטה לקחנו יוזמה להפיץ את הסרטון הזה בכל הארץ. זה הגיע ל-250 אלף צפיות".

הוא מתקשר איתכם?
"יש רגעים יפים בתוך כל הדבר הזה. אנחנו כל הזמן מנסים לשמח אותו. היה רגע קטן בשישי. רותם אוהב מאוד מוזיקה, זה החיים שלו. ביום שישי, בשתיים לפנות בוקר, שמנו לו את המוזיקה שהוא הכי אוהב, פרפל דיסקו מאשין. הוא זז קצת עם היד".

איך המשפחה מגיבה ליוזמה שלך?
"יש לו משפחה מדהימה, אבא מדהים, אמא מדהימה ואחים. אנחנו מחזקים אותם והם מחזקים אותנו, אנחנו לצידם כל הזמן. הם הגיבו על זה בצורה מאוד יפה, לא חושב שהיינו עושים משהו אחרת בדרך הזאת. הכל נעשה מתוך חברות טובה ואהבה אמיתית ואני מאחל לו ולחברים הפצועים רק בריאות".