אחרי כמעט חודש שבו טיילו בתאילנד, הפך ברגע אחד ירח הדבש של ידידיה וקסם קלרמן לסיוט. בתאונת דרכים טרגית, ידידיה נהרג אל מול עיניה של קסם, אשתו הטרייה שנפצעה קל. הבוקר (א') סיפר יהונתן, אחיו של ידידיה על המפגש הראשון עם קסם כשחזרה לארץ והשיחות האחרונות עם אחיו.

"ממה שקסם מספרת, ידידיה וקסם במהלך הטיול עצרו בצד הדרך וכשלפתע הגיח רוכב אופנוע שיכור והתנגש בהם", הסביר יהונתן בראיון לנסלי ברדה ב"חדשות הבוקר", "ידידיה נפגע קשה, קסם נפגעה קל והם הגיעו לבית חולים מקומי. שם לאחר מאמצים מרובים וזמן שבו ידידיה נלחם כמו אריה נאלצו לקבוע את מותו".

קסם, הנשואה הטרייה חזרה לארץ ופגשה את בני המשפחה של בעלה המנוח תוך זמן קצר מהגעתה. "היא הגיעה אלינו לפני כניסת השבת ודיברנו ממושכות. היא התנהגה בצורה מעוררת הערצה. גם כשהיא הייתה שם היינו בקשר רציף איתה. היא עשתה כל מה שהיא יכלה לעשות וגם לאחר שנקבע מוות, היא עשתה את כל המאמצים כדי שגופתו של ידידיה תגיע במהרה לארץ".

בני הזוג טיילו במשך כמעט חודש ותכננו להמשיך בטיול לעוד כשלושה שבועות. "כל הזמן היינו בקשר", סיפר אחיו של ידידיה, "הטיול הזה תוכנן מראש והם חיכו לו הרבה זמן. זה היה שילוב של ירח דבש דחוי וטיול שחרור. כשהם התחתנו, שניהם היו קצינים בצבא קבע וכמה ימים אחרי החתונה חזרו לשרת. דיברנו המון, כל הזמן בשיחות וידאו. בשיחה האחרונה דיברנו על התוכניות שלו לחזרה לארץ, ידידיה רצה לעשות קורס חובשים אבל השיחה האחת לפני האחרונה היא המעניינת יותר. היינו באירוע משפחתי בחתונה של בת דודה ובאמצע החתונה הוא התקשר אליי בשיחת וידאו ולא הצלחנו לשמוע אחד את השני בגלל המוזיקה. לא יודע מה עבר לי בראש אבל במשך כמעט עשר דקות עברתי אחד-אחד בין כל בני המשפחה כדי שינופף להם לשלום, הוא חייך לכולם ושימח את כולם".

על פי הפרסומים, הלווייתו של ידידיה קלרמן ז"ל תתקיים היום (א') ב-17:00 בבית העלמין גזר.

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון עד חמישי, 06:15-09:00. קשת, ערוץ 12