הימים הם ימי סגר וחג, ורבים מאיתנו נמצאים בבתים עם הילדים, מנסים למצוא תעסוקה ולהעביר את הימים בצורה רגועה ושגרתית עד כמה שניתן. כעת התוכנית חדשות הבוקר עם ניב רסקין מצטרפת למאמץ להעלות את מצב הרוח בקרב הגדולים והקטנים כאחד ויוצאת ביוזמה מיוחדת, במסגרתה כוכבי הילדים האהובים ביותר יגיעו להופעות בשכונות ברחבי הארץ, בהתאם להנחיות.

כוכבי הילדים שייקחו חלק ביוזמה המיוחדת הם מיקי מוכתר, יובל המבולבל, מני ממטרה ועוד רבים שיגיעו להופיע מחוץ לבניינים בערים שונות מדי בוקר. היום היה זה טל מוסרי שהגיע לרחוב שינפיין בכפר סבא וגרם לכל ילדי השכונה לצאת למרפסות וליהנות מכמה דקות של מופע מקפיץ. "אני מתרגש, פתאום אני רואה את כל הילדים ואת ההורים יוצאים למרפסות. אני חייב להגיד שזה משמח גם אותי", אמר מוסרי.

טל מוסרי (צילום: יונתן בלום)
צילום: יונתן בלום

"זה מטורף מה שקורה פה, כל כך התגעגעתי למגע עם הקהל, לפגוש את ההורים והילדים. בימים רגילים של חול המועד סוכות אנחנו מתרוצצים בין הבמות, הולכים לפסטיבלים והופעות, ואתם נתתם לי זכות לפתוח את השבוע ואת המבצע המדהים שלכם", הוסיף מוסרי. "ותיקי הבידור בארץ תמיד מספרים על ההופעות במוצבים במלחמות, אני חושב שהדבר הזה תרם גם למורל של כולנו וגם לנפש. ההופעה הזאת, זה קצת מוצבים 2020".

איך אתה עובר את התקופה הזאת בתור אבא פרטי לילדים?

"זה לא פשוט, פתאום אני לרגע עוצר ואני מוקף בילדים הפרטיים שלי, שלושה ילדים מקסימים - ליבי, דריה וים ואנחנו כולנו ביחד, קפסולה אחת. זה לא תמיד קל, אבל פתאום אני מוצא הרבה זמן להיות בבית ואני חושב שאם מסתכלים על כל התקופה הזאת ומנסים למצוא בה גם את האור והטוב, יש בה גם הרבה דברים טובים".