תיעוד מכביש 89 בצפון: משפחה שנסעה אתמול בכביש נקלעה למטח רקטות כבד שנורה על ידי חיזבאללה. בנס, לא היו נפגעים. "אמא'לה, איזה בומים. סע מהר, לא לעצור. נופלים דברים", נשמעים יושבי המכונית המבוהלים בסרטון, "אני לא מאמינה, נפילות. זה קרוב. תפוס את הילדים. השם, תשמור על הילדה".

אלונה פרץ שהייתה במכונית ותיעדה את האירוע שחזרה הבוקר: "נסענו לגיסתי לביקור כשהתחלנו לשמוע בטלפונים התרעות על שיגורים לכיוון מנות ויערה, מושבים סמוכים למושב שלנו. לא היו אזעקות ולא שום דבר. ראינו יירוטים בשמיים, אוטומטית הוצאתי את המצלמה כדי לצלם אותם. עוד לא ראינו נפילות. כמה שניות אחר כך התחילו ליפול רקטות מסביב הרכב, מכל כיוון. הסרטתי את מה שהיה קדימה, אבל גם מאחורינו נפלו רקטות וגם מצד שמאל. אנחנו רואים את הסרטון הזה בלופים ולא מעכלים בכלל מה עברנו".

הילדים היו איתכם באוטו. איך הם?
"הם מאוד בטראומה. הילדים שלנו בני שש, ארבע, שנתיים ותינוק. ראינו את המוות באותו רגע. עד עכשיו אנחנו ברעידות ובסטרס. זה לא נתפס. עד עכשיו המלחמה באזור שלנו לא הייתה כזו מורגשת. לא פינו את המושב שלנו ולא היו הרבה אזעקות, אולי שלושה כשמתוכם אחת על חדירת כלי טיס. זה לא מורגש פה כמו במושבים המפונים שלידנו".

אולי היה נכון לעצור את המכונית בצד הדרך ולחפש מחסה?
"לא הייתה אפשרות. היינו עם ארבעה ילדים באוטו, איך נחלץ אותם מהחגורות ומכיסאות הבטיחות? זה זמן שאין לנו. ראינו כמה אנחנו מוקפים מכל כיוון. האופציה היחידה הייתה לנסוע מהר ולהתפלל להשם שהטילים יפספסו. הם פספסו, זו השגחה משמיים".