טליה בן משיח, צעירה בת 18 שעובדת במתחם הטרמפולינות iJump בראשון לציון הייתה מחוברת למתקן אומגה עם ריתמה, אך נפלה לקרקע מגובה של שמונה מטרים לאחר שהרצועה ככל הנראה נקרעה. בעקבות כך היא נפצעה בראשה ופונתה לבית החולים שיבא שם היא מאושפזת במצב בינוני. אמה דיברה הבוקר (חמישי) עם נסלי ברדה על המחדל במקום העבודה של בתה.

"טליה עדיין כאן בתל השומר במחלקה הנוירוכירורגית", סיפרה לימור בן משיח, אמה של טליה. "היא עברה חבלה קשה בראש, פגיעה מוחית קשה. מסתבר שנצטרך להערך לתקופה של החלמה ושיקום שלא צפינו. כרגע היא שוכבת במחלקה, עדיין לא בהכרה מלאה, לא ממש מבינה מה קרה, היא לא ממש יודעת איפה היא נמצאת ואנחנו מקווים לטוב ושתחזור לעצמה כמה שיותר מהר. את האנשים הקרובים לה, אותי, אחותה, אביה, סבתה, היא מזהה אבל לרוב היא עדיין מבולבלת. אמרו לנו שזה ייקח זמן, זה יכול לקחת שבועות, חודשים, עד שנה וחצי לתהליך השיקום. כרגע המטרה שלנו להכניס אותה כמה שיותר לשיקום ושהמצב יישתפר". 

_OBJ

"אני שלחתי את הבת שלי למקום עבודה, בשכר מינימום, והציפייה שלי ממקום עבודה היא שיפעלו לפי כללי בטיחות, שהיא תעבוד עם קסדה, שיהיה משטח שיגן עליה. קשה לי שבכלל קרה המקרה הזה, יכול להיות שאם היא הייתה עם קסדה זה היה נמנע". 

הלכת לראות את המקום בו זה קרה?
"קפצתי למקום כדי לקחת משם את הרכב והלכתי לראות בעיניים בדיוק מאיפה היא נפלה ועל מה. הזדעזעתי, גובה של שמונה מטר, משטח גומי. לטעמי זה לא משטח שיכול להגן מפני נפילה כזאת גבוהה".

_OBJ

"הבת שלי סיימה י"ב ממש לא מזמן, עתידה להתגייס באוקטובר. רצתה בסך הכל לחסוך קצת כסף לקראת הגיוס, לקנות טלפון חדש, ילדה מאוד עצמאית. דווקא עכשיו זה קרה, אני מרגישה שאני בסוג של חלום בלהות. לא מאמינה שזה קרה. ברור לכולם לדעתי שהיה פה מחדל".

תגובת חברת iJump: "מקרה נפילתה של טליה בן משיח, עובדת הקבוצה, נמצא עדיין בשלבי בירור ובדיקה. אנו ממתינים לממצאי הבדיקה. מאחלים לטליה התאוששות מהירה ורפואה שלמה. עומדים בקשר עם משפחתה ונמשיך ללוותה".